P6BAT-A+ USB?
Fra : Olsen

Dato : 10-11-04 13:24

Jeg må pt køre med dette gamle bundkort.

Er det muligt at tilføje et USB slot?

\Olsen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-11-04 09:14

Ja, du skal bare have fat i en USB-bracket evt. en dobbelt.

http://www.ecsusa.com/products/p6bat_a_v2.html

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 11-11-04 10:04

On Wed, 10 Nov 2004 13:24:22 +0100, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
wrote:

>Jeg må pt køre med dette gamle bundkort.
>
>Er det muligt at tilføje et USB slot?

Det fremgår ikke af databladet, at bundkortet har usb-in-front.

Det har, ligesom alle bundkort næsten, 2 usb-porte bagpå.

Man kan tilføje en usb-hub. Den har en strømforsyning.

Ellers ved jeg ikke, hvad du mener.

Man kan naturligvis også købe et pci kort med usb 2.0

mvh

John

Fra : Olsen

Dato : 12-11-04 08:09

JK (at mail dot dk) wrote:
> On Wed, 10 Nov 2004 13:24:22 +0100, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
> wrote:
> Man kan tilføje en usb-hub. Den har en strømforsyning.

Jeg har netop et pci-kort, men hvor på bundkortet skal den sættes til?

\Olsen

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 12-11-04 09:23

On Fri, 12 Nov 2004 08:08:45 +0100, "Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk>
wrote:

>Jeg har netop et pci-kort, men hvor på bundkortet skal den sættes til?

pci-slot naturligvis

Fra : Olsen

Dato : 12-11-04 19:39

JK (at mail dot dk) wrote:
> pci-slot naturligvis

Ti-hi, god humor, men der er jo dette blå strømstik som man plejer at
stikke ned et eller andet sted på bundkortet.

Normalt står det på bundkortet men et sådant sted kan jeg ikke finde.
Derfor efterlyste jeg også om bundkortet var indrettet til det..

\Olsen