Lille spørgsmål
Fra : Jane M. :o)

Dato : 10-11-04 10:55

Hvor gammel er killinger egentlig når de begynder at spise killingemad på
egen hånd? (altså jeg mener udover at patte hos moderen)

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 10-11-04 11:10

Hej Jane,

3½-4 uger er et godt bud - hvis der kun er f.eks. 2 killinger om mælken så
der er rigeligt kan de godt være lidt længere om det. Det afhænger
selvfølgelig også af hvad de bliver tilbudt, det er sjældent at de går i
tørfoderet så tidligt, hvorimod diverse former for blød kost som regel er
lidt mere populært!

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Jane M. :o)

Dato : 10-11-04 17:47

On 10/11/04 11:09, in article
4191e8ed$0$86949$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Pernille Scharff"
<nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote:

> [...]
> tørfoderet så tidligt, hvorimod diverse former for blød kost som regel er

Hej Pernille og tak for svaret.

De er fra 1. Oktober og jeg har givet dem iams killinge-tørfoder, hvilket de
guffer herligt I sig.

De er 5 I kuldet.

Jeg var bare bange for at komme til at give dem det for tidligt.

De har indtil nu levet af moders mælk og er egentlig godt I stand.

Vil lægge et par billeder ind på en side når jeg lige får tiden til det.

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk