Mindste telefon?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 10-11-04 10:12

Hejsa.

Jeg er på udkig efter en meget lille telefon til at ha' i jakkelommen - som
supplement til min nuværende, som kan alt, men er lidt for stor til at ha' i
lommen.

Hvad er den mindste telefon man kan få?

Vh. Rasmus Nielsen.

Fra : Peter

Dato : 10-11-04 11:54

Rasmus Nielsen wrote:

> Hvad er den mindste telefon man kan få?

Havde nogenlunde samme kriterie som ovenstående da jeg købte min Siemens
SL55.

Men ingen torne uden roser (eller er det omvendt ?)

Man kan ikke få en taske til den (da den skydes ind/ud), og efter 3
måneder blev tasterne træge, og efter 4 månederne holdt de op med at
virke, og skulle til rep.

Det var fint fnuller fra bomuldsforet i mine bukselommer der gik ind og
lagde sig bag knapperne, og var et kendt problem. Blev lidt mukken da
reperatøren sagde at jeg måtte holde den mere ren, men ikke kunne sælge
nogen taske til den, for den er den eneste der ligger i den lomme.

Men jeg kan nu godt li at den er lille nok til at kunne ligge i den
lille lomme i et par cowboybukser (den lille uanvendelige lomme der ofte
er inden i den højre "alm" forlomme).

Peter!