Hvalpe ønskes
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 10-11-04 07:50

Hejsa.

Findes der i østjylland nogle hvalpeejere der vil hjælpe mig 20 og 21
november i Harlev.

Vi (DKK) skal have eksamen for nye hvalpe instruktøre, så gratis træning til
jer og nogle sjove og lærerige dage med andre hvalpe. Kan I kun den ene dag,
vil jeg også være taknemmelig for det.
Det forgår i Harlev.
Skriv direkte til mig. Race,blanding er fuldstændig ligegyldig.

V H Gitte

Fra : Mus

Dato : 10-11-04 14:02

Gitte & Thorleif <fjernmejsen@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4191ba35$0$20657$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> vil jeg også være taknemmelig for det.
> Det forgår i Harlev.
> Skriv direkte til mig. Race,blanding er fuldstændig ligegyldig.

Ej det kunne da have været sjovt. Æv jeg ikke har en hvalp - selv om min den
gamle nogen gange stadig er hvalpet.

LN

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 10-11-04 17:39

Det kender jeg godt, to søde hvalpeejere har tilmeldt sig, dejligt.

Gitte

Fra : Mogens Dammand

Dato : 10-11-04 23:10

"Gitte & Thorleif" <fjernmejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg også være taknemmelig for det.
> Det forgår i Harlev.
> Skriv direkte til mig. Race,blanding er fuldstændig ligegyldig.

Hej

Hvor gamle skal de være?

/Mogens

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 11-11-04 09:03

Max omkring 8 mnd.

V H Gitte

Fra : Lars

Dato : 12-11-04 07:39

Hej alle

Til supplement for Gitte's tilbud efterlyser vi hvalpe til et lignende
arrangement i Ringsted her på søndag den 14/11
Jeg kunne godt ønske mig at der kom 5-6 hvalpe flere end dem, der allerede
kommer, så har du lyst til at være med, så send mig et mail (direkte), så
sender jeg info om sted.
Tidspunkterne er fra 9 til ca. 10.30 og/eller fra 13.30 til ca. 15

Mange hilsener
Lars