Bil års revyer
Fra : MartinKnud

Dato : 10-11-04 00:31

Bil og MC årbogen(revyen), hvor skal jeg lede efter ældre årgange?

Martin

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 07:02

"MartinKnud" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bil og MC årbogen(revyen), hvor skal jeg lede efter ældre årgange?

Det gamle link, spm kræver lidt kreativitet at åbne:
www.statsbiblioteket.dk/gentofte/bil-revyen.shtml

Fra : Lars

Dato : 10-11-04 07:17

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> said in news:cmsat6$7u3$1
@news.cybercity.dk:

Der skal man vist mere end almindelig kreativ.
Der er jo kun biblioteket der har brugernavn og kode.
tsk. tsk.

--
Lars

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 07:34

"Lars" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Der skal man vist mere end almindelig kreativ.
> Der er jo kun biblioteket der har brugernavn og kode.

Nope - enten bruges et sygesikringsbevis eller
også har man et medlemskort, mener jeg...

Fra : Lars

Dato : 10-11-04 19:06

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> said in news:cmscpg$9ia$1
@news.cybercity.dk:

> "Lars" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nope - enten bruges et sygesikringsbevis eller
> også har man et medlemskort, mener jeg...

Hvordan det?

--
Lars Holst

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 19:24

> Hvordan det?

Prøv at søg pr. google - der har været flere
tråde desangående (hvordan man "omgår" det)

Fra : Daddy

Dato : 10-11-04 10:09

"MartinKnud" <martinknudd@hotmail.com> wrote in message news:<4191532e$0$20605$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Bil og MC årbogen(revyen), hvor skal jeg lede efter ældre årgange?
>
> Martin

Ethvert folkebibliotek har dem - eller kan skaffe dem (til låns
selvfølgelig). Nogle af dem er også digitaliserede (1965-2003):
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/oversigt.html

Venlig hilsen

Steen

NB: Hvordan fjerner jeg min mail-adresse i dé indlæg jeg skriver?

Fra : MartinKnud

Dato : 10-11-04 20:01

"Daddy" <shboisen@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ethvert folkebibliotek har dem - eller kan skaffe dem (til låns
> selvfølgelig). Nogle af dem er også digitaliserede (1965-2003):

Tak, men jeg kunne godt tænke mig at købe dem...

Martin.

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 20:06

"MartinKnud" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg kunne godt tænke mig at købe dem...

De koster flere tusinde kroner!

Jeg har "bogen" siden '76 og har netop
modtaget udgaven for 2005

Fra : MartinKnud

Dato : 10-11-04 20:19

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message

> De koster flere tusinde kroner!

Vel ikke for årgang 2002? ;-o

Martin.

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 21:20

> Vel ikke for årgang 2002? ;-o

"Dem" er normalt flertal

Fra : Verner Johnsen

Dato : 10-11-04 22:21

On Wed, 10 Nov 2004 00:31:24 +0100, "MartinKnud"
<martinknudd@hotmail.com> wrote:

>Bil og MC årbogen(revyen), hvor skal jeg lede efter ældre årgange?
>
>Martin

Bytteshoppen eller hvad den nu hedder der hvor du bor,
Antikvariater
eller Køsters Motorboghandel i Randers.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Daddy

Dato : 11-11-04 08:35

Verner Johnsen <vejoh@post10.tele.dk> wrote in message news:<2c15p019ctmo2ti9qeq9fm1r9ka1voji78@4ax.com>...

> Bytteshoppen eller hvad den nu hedder der hvor du bor,
> Antikvariater
> eller Køsters Motorboghandel i Randers.

Ja, Kösters er god.

Du kan også vælge at søge i ca. 80 skandinaviske antikvariaters fælles
base på adressen
http://www.antikvariat.net/dansk.cgi

Her finder du også priser m.m. på i hvert fald nogle at årgangene af
"Bil revyen".

Der findes jo også en europæisk årbog, der dækker bredere end "Bil
revyen".

Den udgives i Bern, Schweiz og sproget er engelsk og fransk
(parallelt).

Du kan se et eksemplar på dit lokale folkebibliotek - hvis de ikke har
den selv, så bed dem skaffe et par årgange hjem fra et andet
bibliotek. Oplys eventuelt til bibliotekaren : FAUSTnummer=0 108 323 6

Venlig hilsen Steen