Garage / værkstedserfaringer?
Fra : John Sahl

Dato : 09-11-04 23:39

Hey all,

Gennem et stykke tid har jeg ledt efter et værksted /
garage (i nærheden af postnummer 2840) hvor jeg
kan stå og lave en større reparation på min bil, men
er så småt ved at opgive at finde noget.

GDS er ikke umiddelbart en option da omkostningerne
ved pladsleje ikke må løbe løbsk = jeg gider ikke
pludselig stå og mangle dele og dermed skulle betale
yderligere for leje af pladsen.

Hvad gør i andre der hverken har egen garage eller
mulighed for at låne sig til det? At smide den på værksted
er ikke en option da jeg ikke gider bolles i r.... hverken
økonomisk eller kvalitetsmæssigt*S*

Har i nogen tips til hvor jeg kan søge?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 09-11-04 23:39

> Har i nogen tips til hvor jeg kan søge?

Du har fået min mekanikers nr.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : John Sahl

Dato : 09-11-04 23:47

Cosworth POWER wrote:
> Du har fået min mekanikers nr.

Læste du mit indlæg, jeg ønsker ikke et værksted
eller en mekaniker. Det var ikke min mening at
skære alle mekanikere/værksteder over en kam,
men jeg ønsker selv at lave tingene, dels da jeg så
ved det er lavet som jeg ønsker, men også ud fra
et økonomisk synspunkt.

Det er ikke en standardreparation jeg skal lave
men en opgradering, så det er umuligt at vide hvad
et værksted vil tage for opgaven.

Jeg har rimeligt store planer med bilen, så jeg VIL
være 100% sikker på tingene er som JEG vil have
dem.

P.S. Jeg er ikke i tvivl om din mekanikers dygtighed,
bare for at få det på det rene

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 00:06

> Det er ikke en standardreparation jeg skal lave
> men en opgradering, så det er umuligt at vide hvad
> et værksted vil tage for opgaven.

Det er ikke umuligt, at du kunne stå med din bil
inde bag ved, hvor han har en masse biler stående
og "glo..."

Fra : John Sahl

Dato : 10-11-04 00:12

Mogens wrote:
> Det er ikke umuligt, at du kunne stå med din bil
> inde bag ved, hvor han har en masse biler stående
> og "glo..."

Se nu snakker vi om noget der kunne være seriøst
interessant.

Fra : Mogens

Dato : 10-11-04 00:12

> Se nu snakker vi om noget der kunne være seriøst
> interessant.

Jeg smutter nu, men vi kan lige tage den over
MSN'n imorgen aften...

Fra : John Sahl

Dato : 10-11-04 00:16

Mogens wrote:
> Jeg smutter nu, men vi kan lige tage den over
> MSN'n imorgen aften...

Deal.

Fra : John Sahl

Dato : 10-11-04 21:36

John Sahl wrote:
> Har i nogen tips til hvor jeg kan søge?

Kom nu frisk gutter, der må være nogen der ligger inde
med guldtippet tip til mig?