Min 6230 ringede ikke!
Fra : Jakob G.

Dato : 09-11-04 21:28

"- Så få dig nogle venner!", siger i nok...

Men min kæreste ringede til mig i dag uden at jeg hørte telefonen. Den
vibrerede heller ikke.
Jeg prøvede selv at ringe til den bagefter, og den skrev godtnok i
displayet, at der var et opkald ("Jakob ringer") - med lys i displayet , men
den gav hverken lyd eller vibrationssignal fra sig.
Jeg slukkede og tændte den og så virkede det igen, men det er jo ikke særlig
driftssikert, vel?

Tror i jeg skal ned i butikken en tur med den?

--
Hilsen Jakob

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-11-04 21:59

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
særlig
> driftssikert, vel?
>
> Tror i jeg skal ned i butikken en tur med den?

Måske skulle du hellere få pengene tilbage og købe en anden.

Et par af mine venner har også den model, deres virker heller ikke ordenligt
(samme fejl + lidt flere)
Efter de havde være en tur på værksted med den og fik opdateret softwaren og
eller tjekket telefonen, virkede de stadig ikke.
For mig lyder det, nu da du også har de fejl, som om at er en generel fejl
på den model, igen har Nokia været for hurtige med at få den ud i handlen.

Mvh
Benjamin

Fra : Mr bob

Dato : 10-11-04 08:47

> [...]
> på den model, igen har Nokia været for hurtige med at få den ud i handlen.

Ej men i forhold til nec e616 som praktisk talt, selv efter utallige
opdateringer, ikke virker, så er nokias altså en hel del bedre.....

Har selv siemens S65 og den har bare virket......

Fra : Hornbech

Dato : 10-11-04 09:44

Det kan godt være at din telefon har virket, men er det ikke trælst at gå
med en mursten i lommen

Mvh
Hornbech

Fra : Hornbech

Dato : 10-11-04 09:43

Jeg har selv en 6230, og har aldrig haft problemer, og har heller ikke hørt
nogen der har omtalt de problemer før. Og de problemer der har været er
blevet løst efter en opdatering.

Mvh
Hornbech

Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-11-04 10:23

>Og de problemer der har været er
>blevet løst efter en opdatering.

Min 6230 har softwareversion 4.28, som iflg. mobilsiden.dk er den
nyeste. Kan der gøres mere?

--
Hilsen Jakob

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-11-04 15:52

Jakob Griffel (slet L4UMB) wrote:

> Min 6230 har softwareversion 4.28, som iflg. mobilsiden.dk er den
> nyeste. Kan der gøres mere?
>
> --
> Hilsen Jakob

Version 4.44 fra den 21-09-2004.
Er i min der er købt for ca. 14 dage siden
hilse
/Erling
--
www.oz1eee.dk

Fra : Michael

Dato : 12-11-04 01:40

Sjovt at skrive at du ikke selv har haft problemer, ej heller hørt om
nogle - og dem der var (!) blev løst med software-opdatering.....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-11-04 13:59

Michael skrev:

> Sjovt at skrive at du ikke selv har haft problemer, ej heller hørt om
> nogle - og dem der var (!) blev løst med software-opdatering.....
>

> "Hornbech" <reneFJERN@HJERNhornbech.net> wrote in message

A' hva' for en fisk?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : N_B_DK

Dato : 10-11-04 20:16

Laziter [9440] wrote:

> For mig lyder det, nu da du også har de fejl, som om at er en generel
> fejl på den model, igen har Nokia været for hurtige med at få den ud

Du kan ikke sige at noget er generelt for en model uden du kender de
faktiske tal over hvor mange solgte / indleverede enheder med en given fejl
er, fordi 10 skriver her at de har samme problem gør ikke at det er
generelt.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-11-04 19:33

On Tue, 9 Nov 2004 21:58:54 +0100, "Laziter [9440]"
<laziterNO@THANKSgmail.com> wrote:

> [...]
>på den model, igen har Nokia været for hurtige med at få den ud i handlen.

Min virker perfekt og har gjort det lige fra starten af.
Flemming Jacobsen