MS Windows
briani 27239
Rensning af registreringsdatabasen
Fra : Lyrik

Dato : 09-11-04 21:25

Jeg skriver fordi jeg endelig har fundet et program til denne opgave og til
XP, efter at have manglet det i lang tid.
Hvem kan ikke huske regclean? som Microsoft lavede til Win98.

Rigtig mange døde link bliver liggende efter afinstallering af programmer.
Ud over det så bliver oplysninger om den der 30 dagesversion som nu lige er
udløbet også gemt!

Men det er der råd for nu! Men skynd jer for det er ved at forsvinde fra
nettet, tror jeg. Men her er et godt link til et suverænt fuldautomatiseret
værktøj. Det hedder RegCleaner 4.3 build 480.
Man kan prøve den øverste menu: "Tools-registry cleanup-do them all". Som
programmet siger er det på eget ansvar,-men for f..... hvor er det bare godt
IMHO:
http://www.majorgeeks.com/download460.html

Måske kan det også mange andre ting, men dem har jeg ikke prøvet endnu.

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 09-11-04 21:29

Lyrik wrote:
> Måske kan det også mange andre ting, men dem har jeg ikke prøvet
> endnu.
++++++++++++++++++++++
Og så er det ikke helt rigtigt, for jeg har faktisk lige brugt den til at
fjerne ting som starter automatisk op når Windows starter!
Og det var noget mere effektivt end "msconfig" i Kør-menuen.
For her blev de fjernet totalt fra startmenuen, så de ikke ligger og lumrer
med deres tomme afkrydsningsbokse.(Pas på ikke at fjerne de forkerte)

Hilsen
Jens

Fra : Allan / Kolding

Dato : 09-11-04 23:12

Jeg bruger " RegscrubXP "
Den ligger næsten over alt.
Bl.a. også på div. cdér fra EDB blade m.v.
Men kan bl.a. også hentes på nedstående links:

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=2048

http://www.winsite.com/bin/Info?11000000036424

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Lyrik

Dato : 09-11-04 23:42

Allan / Kolding wrote:
> [...]
> Den ligger næsten over alt.
> Bl.a. også på div. cdér fra EDB blade m.v.
> Men kan bl.a. også hentes på nedstående links:

Den har jeg prøvet, men den er efter min mening ikke en match for det andet
program.
Jeg fik systemfejl med regscrub.

Hilsen
Jens