MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
admin på winxp home?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-11-04 20:45

Hej!

Jeg tror jeg har et problem. Jeg logger mig ind som admin på min pc, men
tror ikke jeg har alle adminrights.
Grunden til dette er at jeg spiller et spil som netop er blevet opdateret så
man skal være logget ind som admin på sin pc for at joine servere, og efter
denne update er kommet kan jeg ikke komme ind på nogen servere.

Kan man checke på en eller anden måde om man har fuld adminright?

Kan det være noget spyware?

Mvh Thomas

Fra : El Guapo

Dato : 10-11-04 20:24

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> på nogen servere.
>
> Kan man checke på en eller anden måde om man har fuld adminright?

Bare et VILDT skud i tågen: Har du en firewall kørende, som driller dig?

Jeg husker med gru den første gang jeg opdaterede min højt elskede
Unreal Tournament 2004. Bagefter ville den bare IKKE på nettet og
finde servere. Der kom ingen fejl-meddelelse eller noget som helst...
Den ville bare ikke! Det viste sig at være min firewall. Den havde nemlig
luret, at U.T. var blevet ændret (opdateret) og mente derfor ikke, at den
skulle have adgang til nettet. Det BURDE firewall'en jo have fortalt mig,
men det skulle altså være en overraskelse.