Logomaker og tunes til nokia 6150
Fra : Michael Maymann

Dato : 16-05-01 17:48

hej NG.

Jeg søger et program (på nettet eller lokalt på pc) hvor man kan lave sine
egne logoer (i stedet for "tdk-mobil").
Kan man også lave en ny startup-billedserie (i stedet for nokiafingrene)?
Hvor finder jeg lydtemaer til min nokia 6150 ?

På forhånd tak

Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 17:49

Michael Maymann skrev:

>Jeg søger et program (på nettet eller lokalt på pc) hvor man kan lave sine
>egne logoer (i stedet for "tdk-mobil").

www.logomanager.co.uk er genialt til det (kræver datakabel).
Der er vist også diverse sider hvorfra du direkte kan sende, se evt.
www.speedytomato.dk

>Kan man også lave en ny startup-billedserie (i stedet for nokiafingrene)?

Det kan ikke gøres over nettet, men kræver datakabel. Logomanager kan
også gøre det. Vær opmærksom på, at når du fjerner start-animationen
er det ikke muligt at få den tilbage, du kan heller ikke sætte andre
animationer ind.

>Hvor finder jeg lydtemaer til min nokia 6150 ?

Ikke forstået? Ringetoner? Det er da vist bare at søge...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Michael Maymann

Dato : 16-05-01 17:56

Tak for hjælpen Lasse.

Jeg har ledt efter ringetoner i ½ time på nettet, men har ikke fundet noget
rigtig godt sted - har du et forslag ?

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-05-01 17:56

Michael Maymann skrev:

>Jeg har ledt efter ringetoner i ½ time på nettet, men har ikke fundet noget
>rigtig godt sted - har du et forslag ?

Ikke umiddelbart, men jeg prøvede lige www.tastetoner.dk - jeg kan dog
ikke tage dem seriøst - da de bl.a. skriver:

|NY ADVARSEL: En ny sms virus er i øjeblikket i omløb i Danmark. Hvis ens Nokia telefon ringer og displayet blinker "unavailable" så skal man ikke svare på den, for så sletter den alt i telefonen og så skal man jo købe en ny.
|Denne advarsel er indsendt af Niko.
|Denne advarsel, er blevet afbekræftet af TDC & Sonofon.

Øhh, hvis den er blevet afkræftet, hvorfor står den der stadig? Og det
er da utroligt de hopper på sådan noget...

|ADVARSEL: Der er i øjeblikket en ny sms i omløb i danmark, denne virus er meget ondsindet og ødelægger telefonen efter 24timer, hvis den ikke er blevet slettet inden da. Så slet mystiske smsèr med det samme.

Hmm, og så kommer der en til - den er åbenbart ikke blevet afkræftet
af nogle endnu - tsktsk...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Peter Caspersen

Dato : 16-05-01 19:58

Jeg kender kun et sted som er nogenlunde og det er

http://www.cellular.dk/dk/default.asp

Hilsen Peter