POST kode 01
Fra : .salem

Dato : 09-11-04 18:41

hej

nogen der ved hvad "expand the xgroup codes locating the physical address
1000:0" betyder?

jeg har et Abit KV8 pro bundkort.

takker

..salem

Fra : Sander

Dato : 09-11-04 18:58

Jeg ved faktisk ikke hvad det er, men laver jeg en søgning på
www.alltheweb.com
http://www.alltheweb.com/search?cat=web&cs=utf8&q=expand+the+xgroup&rys=0&_sb_lang=pref
Synes jeg at det ser ud til at have noget med at gøre at din bios loades i
din ramhukommelse, og
at det er det der ikke kan lade sig gøre.

Sander.

Fra : .salem

Dato : 09-11-04 19:48

det skal lige siges at computeren starter slet ikke.

hverken hd eller cpu-fan kører.

det er selve digidisplay på bundkortet som fortæler fejlen

..salem