Simkort
Fra : Lars Møller

Dato : 09-11-04 15:38

Hej Gruppe

Jeg er ved at rydde op i gamle SIM-kort, og nu har jeg fundet et jeg
ikke aner hvor kommer fra.

Det er gråt, og har ikke andet end et nummer.

Er der nogen der ud fra farven har et bud på hvilket selskab det er,
eller kan man bruge nummeret på kortet til nogen

Mvh

Lars

Fra : Fischer

Dato : 09-11-04 18:15

> Det er gråt, og har ikke andet end et nummer.

Det er nok et Sonofon.
Især hvis SIM-kort nummeret er på 11 cifre.

*Fischer

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 10-11-04 11:14

> Er der nogen der ud fra farven har et bud på hvilket selskab det er,
> eller kan man bruge nummeret på kortet til nogen

Stik mig lige de første 5 numre, så kan jeg måske pege dig lidt hen imod
hvor det stammer fra :).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg