hvordan polyfoniske ringetoner!?
Fra : Martin Jensen

Dato : 09-11-04 12:10

Hej Gruppe!

er der nogen der ved om det er muligt at lave sine egne Polyfoniske
ringetoner til SonyEricsson T630? Oh hvordan gøres dette? Jeg har selv
udstyr til at komponere musikken...

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Janner

Dato : 09-11-04 12:13

"Martin Jensen" <plymar1@post9.tele.dk> wrote in message
> Hej Gruppe!
>
> er der nogen der ved om det er muligt at lave sine egne Polyfoniske
> ringetoner til SonyEricsson T630? Oh hvordan gøres dette? Jeg har selv
> udstyr til at komponere musikken...

Du skal bare gemme den som en midi fil og uploade den ! Det må vist være nok
info når du skriver du har udstyr til komponere med.

/Jan

Fra : Martin Jensen

Dato : 11-11-04 14:13

> Du skal bare gemme den som en midi fil og uploade den ! Det må vist være
> nok info når du skriver du har udstyr til komponere med.

OK! nu har jeg oploadet min egen midi fil til min telefon, det er sgu meget
simpelt...og fungere fint. jeg har dog et problem, Jeg har lavet min midifil
i to spor, med en klaverlyd, og en baslyd. Nogen der har prøvet det, som ved
hvordan jeg skal gemme mine to spor for at det er de rigtige lyde der bliver
spillet? Når jeg oploader til telefonen, bliver det hele samlet til et
klaverspor!

Venlig hilsen
Martin