Smuk Som Et Stjerneskud Instrumental ???
Fra : Daniel Andersen

Dato : 16-05-01 21:06

Hejsa!

Nogen der ved om ovenstående findes?.

Har prøvet med et DirectX plugin kaldet AnalogX, som skulle kunne fjerne
stemmen, men det kommer rent ud sagt til at lyde af bæ, samt meget af
stemmen stadig er der...

Mvh Daniel

Fra : Johnny Bonde

Dato : 16-05-01 23:29

Du kan da mange steder købe den som en Midifil
og så er der ingen sang på.

Du kan også Købe en CD indspilning af Skuddet
hvor en Midifil er indspilet og lagt på CD.

Skriv for pris

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind CD'er med Duerne. - Læs Om Korg Demoen fornylig - Besøg vort klassiske hjørne

Fra : "Kim Visti"

Dato : 18-05-01 17:25

> [...]
>og så er der ingen sang på.
>
>Du kan også Købe en CD indspilning af Skuddet
>hvor en Midifil er indspilet og lagt på CD.

Husk der skal anmeldes til NcB og betales afgift.

Hilsen

Kim Visti
www.musiklinien.dk "et besøg værd"

--
Posted from fepE.post.tele.dk [195.41.46.137]

Fra : Johnny Bonde

Dato : 18-05-01 23:43

Husk der skal anmeldes til NcB og betales afgift.

ja tyv tror jo hvermand stjæler og Kim Visti driver studio
og tjener sorte penge han udskriver i alle tilfælde ikke kvitteringer.

og bare rolig Kim vi betaler både NCB, Koda, Moms told og skat
og har endda revisor, det er vel mere end du kan prale af.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 19-05-01 10:19

Således skrev "Johnny Bonde" <johnny.bonde@worldonline.dk> i
dk.kultur.musik Sat, 19 May 2001 00:42:38 +0200:

> [...]
>
>og bare rolig Kim vi betaler både NCB, Koda, Moms told og skat
>og har endda revisor, det er vel mere end du kan prale af.

Jeg kan på det varmeste anbefale news:dk.snak.mudderkastning til den
slags form for stikkerier til hinanden.

Follow up til muddekastning, dvs. alle svar til denne post ryger
derover.

Knud
--
Word 6.66 = Word processor of the Beast