Fona / Samurai triologi m. Toshiro Mifune/~
Fra : Peter Heide

Dato : 09-11-04 00:01

Nogen der har købt og set dette meget billige produkt fra Fona ?

Boxen; eller hvad man skal kalde den omgang pap DVDerne er pakket
ind i. Indeholder foruden de 3 samurai DVDer også Kurosawa's
"De 7 Samuraier".

Hvordan er kvaliteten ?

Jeg er træt af at købe billige DVDer der ryger direkte i skraldespanden.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 09-11-04 01:05

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> "De 7 Samuraier".
>
> Hvordan er kvaliteten ?
>
> Jeg er træt af at købe billige DVDer der ryger direkte i skraldespanden.

Jeg går ud fra det er det samme sæt jeg har købt på dvdoo.com til samme
pris.
Kvaliteten af både lyd og billede er TEMMELIG dårlig. De engelske tekster er
faste, og de andre sprog kan ikke bruges overhovedet. Når det er sagt synes
jeg stadig det er pengene værd.

/Jacob