Portering til Unotel, har jeg gjort noget ~
Fra : Peter

Dato : 08-11-04 22:59

Hej.

Jeg har bestilt portering af mine to numre fra Telmore.

Jeg har bestilt begge porteringer fra hovedsiden, og altså ikke via
"bestilling" i "kundelogin" da jeg ikke vidste at det var sådan det
fungerede, men jeg ønsker at kunne benytte mig af:
"Du taler gratis mellem de forskellige enheder, både fra mobil til mobil"

Finder unotel mon automatisk ud af at:
· begge numre er oprettet i mit navn
· begge numre er oprettet på mit dankort
· begge numre er tilknyttet samme adresse
· der er nu er to konto´er i deres system med samme kontonummer.

Og opretter de mon så automatisk begge på samme konto (eller hvad det heder)

Jeg vil nemlig gerne slippe for at skulle betale yderligere 99.- for en
tilknytning via "kundelogin", bare fordi at jeg fik bestilt begge
porteringer fra hovedsiden.....

Mvh.
Peter

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-11-04 15:46

Peter skrev:

> [...]
> · begge numre er tilknyttet samme adresse
> · der er nu er to konto´er i deres system med samme kontonummer.

Det nemmeste er vel lige at ringe til dem på 70 25 50 80 (ma-fr 8-18) og
spørge ad - de er flinke at snakke med og man kommer hurtigt igennem.
Hans

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-11-04 18:14

Peter wrote:
> [...]
>
> Jeg vil nemlig gerne slippe for at skulle betale yderligere 99.- for
> en tilknytning via "kundelogin", bare fordi at jeg fik bestilt begge

Du skulle bestille dem fra din login side som du selv nævner. Tror ikke det
virker for dig nu -det gratis- Selv om det er samme DK-kort, er det IKKE på
samme login. SÅ:
Ring - eller mail og få dem til at putte det på samme login.

Eller blot returnere de tilsendte simkort når du får dem, er det ikke 14
dages returret?
Og så blot købe numrene på rigtig vis.

Måske du kan nå at slette ordren ved at ringe ind til dem!!

/ Thomas

Fra : Peter

Dato : 09-11-04 19:46

Hej.

Tak for de svar jeg fik....

Jeg kontaktede dem, og de har rettet MIN fejl helt uden problemer.....

Indtil vidre har jeg et meget positivt indtryk af det firma.....

Mvh.
Peter

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-11-04 22:47

Peter wrote:
> [...]
>
> Jeg kontaktede dem, og de har rettet MIN fejl helt uden problemer.....
>
> Indtil vidre har jeg et meget positivt indtryk af det firma.....

Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.

/ Thomas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-11-04 22:46

Hej

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:

>Det samme positive kan jeg også sige. Jeg havde selv lavet nogel
>tilmeldingsfejl, og skrev det til dem, og det blev rettet med det samme.

"Ingen regel uden undtagelse" ser så ud til at gælde for mig :(

Jeg bestilte et 'Solo' mobilabb. hos dem den 4 Nov. med portering fra
andet selskab, sendte og faxede porteringsformularen til dem samme dag,
Men indtil nu er der sket absolut intet ! - Jeg kan se at andre
skriver at de allerede dagen efter kunne se deres indscannede
porteringsformular på deres konto hos UnoTel, på min konto er der intet
at se, ud over en faktura i pdf format, derudover kan jeg konstatere at
de samme dag som bestilling fandt sted, den 4, har hævet
oprettelsesbeløbet, kr. 99,- + gebyr, ialt kr. 101,- på min bankkonto,
men, på min konto hos UnoTel står der stadig saldo kr. 0,00 !? de 99,-
kr. skulle jo indgå som 'taletid'.

Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men fik blot at vide at alt var
iorden...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Erling Simonsen

Dato : 10-11-04 23:04

Ole Rasmussen wrote:

> [...]
> kr. skulle jo indgå som 'taletid'.
>
> Jeg har selvfølgelig kontaktet dem, men fik blot at vide at alt var

Hej.
Jeg har også bestilt abm. hos Unitel.
Et fastnetabm. samt min og konens mobiltlf. (alle porteres).
Sjovt nok bestilte jeg også den 4. november.
Den eneste porteringsfuldmagt jeg kan se, er den der står under
fastnettlf, og selvom jeg har betalt ligesom dig, står der ingen
beløb ud for telefonerne. Jeg har også lagt mærke til, at der ikke
er trukket penge på mit dankort.
I går bestilte jeg et ekstra mobilabm. hos dem og valgte et
af deres numre. Det står allerede i dag med 99 kr. (og jeg er også
blevet trukket), så jeg tror, at der allerede kommer simkort på
det i morgen.
hilsen
/erling
--
www.oz1eee.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-11-04 17:33

"Erling Simonsen" <erling.s@SLETgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af deres numre. Det står allerede i dag med 99 kr. (og jeg er også
> blevet trukket), så jeg tror, at der allerede kommer simkort på

Jeg kende ikke den procedure der skal køres igennem for at portere et
nummer, men jeg er ret sikker på at UnoTel skynder sig alt det de kan.
UnoTel er jo interesseret i at få de nye kunder til at ringe via dem
hurtigst muligt, indtægten er der jo først nå det sker så mon ikke det kan
skyldes at jeres nuværende selskaber ikke har så travlt med at få jeres
numre flyttet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-11-04 10:45

Kim Kristensen skrev:

> mon ikke
> det kan skyldes at jeres nuværende selskaber ikke har så travlt med
> at få jeres numre flyttet.

Unotel har lige fortalt mig at ethvert selskab har krav på 10 arbejdsdage
(14 dage) til at portere et nummer.
Hans