MS Windows
briani 27239
Hurtig hjælp søges til Usb lagerenhed
Fra : Filip

Dato : 08-11-04 21:48

Hej

Jeg skal bruge et program der kan se hvad der ligger på en lidt deffekt Usb
128mb usb stick. Jeg kan se at enheden er koblet til, men jeg kan ikke få
forbindelse med den, Den skriver "indset lagerenhed". Jeg har allerede
prøvet på 2 computere, og det er samme problem.

Kan jeg på nogen måde fremskaffe de dokumenter der ligger på den. Kan jeg
bruge et program til at restore de filer der er på den? eller bare få
forbindelse med den?

Filip

Hjælp mig nu. Jeg skal bruge filerne i morgen

Fra : Henning Holm

Dato : 09-11-04 08:42

"Filip" <filipravn@FJERN DET MED STORT get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse med den?
>
> Filip
>

> Hjælp mig nu. Jeg skal bruge filerne i morgen

PC Inspector....

http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Good Luck

--
Venlig Hilsen

Henning Holm
allig8or125@hotmail.com
"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice

Fra : Filip

Dato : 09-11-04 09:29

> PC Inspector....
>
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm

Det virker ikke. Jeg kan ikke se disken. Det er sikkert en hardware fejl på
den. Er der nogle smarte tricks til at få liv i den igen f.eks at smide den
i fryseren eller lign. Kan jeg måske formatere den og derefter genskabe
filerne?

Filip