Killinger - endelig :-D
Fra : Ida

Dato : 08-11-04 21:16

Hej alle

Så har jeg endelig killinger igen - eller det vil sige : jeg har tre
killinger i Holland og en enkelt killing i Roskilde, for mødrene er pt
udstationerede og det er dælme hårdt, når jeg ikke har haft killinger
herhjemme siden marts
Begge fødsler er gået helt efter bogen og begge 1. gangsmødre klarer den til
UG med kryds og slange - det er kun mig, der har abstinenser efter at
'gramse'

Jeg håber, at jeg snart får et kuld hjemmeboende killinger også, men Psuwis
har snydt mig før, så jeg tør ikke sige noget, før jeg har set killingerne

Killingerne er så nye, at de endnu ikke har fået navne, men billeder er der
da i hver tilfælde på min side - for de der har lyst at lure

Ida

www.maine-coons.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-11-04 00:27

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> writes:

> Killingerne er så nye, at de endnu ikke har fået navne, men billeder er der
> da i hver tilfælde på min side - for de der har lyst at lure

At tænke sig at de faktisk starter med at være så små...
*suk* problemet er jo bare at de faktisk bliver ret store efterhånden,
her er det sådan at enten ligger Anastacia på skødet eller også
arbejder jeg med pc'en. Begge dele kan ikke lade sig gøre samtidig

Der kommer vel flere billeder efterhånden *savle*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ida

Dato : 09-11-04 21:33

--

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> arbejder jeg med pc'en. Begge dele kan ikke lade sig gøre samtidig
>
> Der kommer vel flere billeder efterhånden *savle*

Begge værtsfamilier er heldigvis rigtig gode til at holde mig opdateret, så
der skal nok komme masser af billeder fremover
Og ja, sådan nogle bette pus går hen og bliver ganske store..specielt hvis
yndlingspladsen er lige foran tasterne