MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
scary!
Fra : F.B.

Dato : 08-11-04 18:41

I dag sad jeg på min arb. PC da jeg pludselig blev hægtet af MSN
angiveligt fordi jeg loggede på samme login et andet sted.
Jeg kan, som I sikkert ved, bruge mit login uanset maskine, men
da jeg sad på arbejdet og der kun er en maskine der ellers kan
logges på fra, er min hjemmePC og der var ingen hjemme!

?: hvordan kan det ske, hvis jeg bortset fra en vildfremmed der
har brugt mit login?
Er jeg blevet hijacket, hacket eller lign. er der en bug i MSN?

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 08-11-04 22:06

> ?: hvordan kan det ske, hvis jeg bortset fra en vildfremmed der
> har brugt mit login?
> Er jeg blevet hijacket, hacket eller lign. er der en bug i MSN?

Du har sikkert 2 MSN versioner på den samme computer. Hvis du har instal.
den nyeste, er den gamle ikke blevet fjernet,og så har du balladen.
/Devantier

Fra : F.B.

Dato : 08-11-04 22:43

news.cybercity.dk wrote:
> Du har sikkert 2 MSN versioner på den samme computer. Hvis du
> har instal. den nyeste, er den gamle ikke blevet fjernet,og så
> har du balladen. /Devantier

Altså, jeg sidder på arbejdet og pludselig logger min, derhjemme,
slukkede på??
Hvis du mener den på arbejdet, så har jeg kun den gamle 4 et
eller andet (tror jeg), jeg har ikke opdateret MSN siden
cleaninstall. for et par år siden, og min arb.pc logger vel ikke
helt umotiveret på den samme konto?

jeg forstår det simpelthen ikke...spoooky!
--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *getlost*

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 08-11-04 23:25

> [...]
> siden, og min arb.pc logger vel ikke helt umotiveret på den samme konto?>

Hvis det er tilfældet, så kan jeg ikke forklare det. Ved mig selv skete det
efter jeg havde opdateret MSN, og havde 2 versioner installeret på samme
computer. Det gav forsagede den fejlbeskrivelse du gav.
Sorry - can't help you
/Devantier

Fra : Jan F. Niebuhr

Dato : 09-11-04 08:26

Hej Flemming,

Jeg har selv haft samme problem.
Det kom sig af, at jeg havde benyttet en andens computer, og den gemte
automatisk mit Net Passport med tilhørrende password.
Jeg løste det ved at ændre mit password...
Det kan gøres her:
http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc=1033&cbid=486

Jan

Fra : F.B.

Dato : 09-11-04 09:57

Jan F. Niebuhr wrote:
> [...]
> den gemte automatisk mit Net Passport med tilhørrende password.
> Jeg løste det ved at ændre mit password...

AHH, silly me....
Den havde jeg ikke fanget, jeg har rejst jorden rund og sæføli´
brugt en masse forskellige internet caféer, og på nogle af dem
hvor jeg hang ud i længere tid loggede jeg på MSN, så jeg har
åbenbart ikke været omhyggelig nok med at huske at slette mine
spor.... det ka´ da være en forklaring.

OG, nu har jeg selvfølgelig fulgt linket og skiftet password!

Hvor paranoid ka´ man egtl. blive?

Takker

--
Hilsen