O-zone lyrik
Fra : Cifly

Dato : 08-11-04 18:20

Hej derude i det ganske danske land

O-zone rykker, men jeg ville gerne rykke med og samtidig vide, hvad de
synger på DANSK/ENGELSK.

Er der nogen der har kendskab til et site, hvor lyrikken er oversat?

- Claus

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-11-04 18:36

> Hej derude i det ganske danske land
>
> O-zone rykker,

ARRRRRRGGGHHHHHH!!!! (rolig nu, Søren, du kan ikke hjælpe dem på den måde)
J-j-eg accepterer din m-musiksmag....

> men jeg ville gerne rykke med og samtidig vide, hvad de
> synger på DANSK/ENGELSK.
>
> Er der nogen der har kendskab til et site, hvor lyrikken er oversat?

Google er din ven
Men jeg håber ikke den er det i dette tilfælde... Ironisk ment
selvfølgelig... Yea right... Aj seriøst håber du finder det...

Fra : Cifly

Dato : 10-11-04 09:56

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message news:<Q7Ojd.4420$9Q1.2714@news.get2net.dk>...

> [...]
> Men jeg håber ikke den er det i dette tilfælde... Ironisk ment
> selvfølgelig... Yea right... Aj seriøst håber du finder det...

Yep

Jeg vil give flertallet (herinde) ret i, at O-Zones lyrik mest af alt
minder om en omgang maveonde. Men familien her på 4, syntes rytmerne
rykker og når man ikke ved hvad f.... de siger, så lyder det sgu
dejligt forfriskende. Et godt alternativ, i denne sukkersøde Britpop
og US R&B-RAP tid vi lever i.

P3's bud er HELT IORDEN

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-11-04 10:55

Cifly wrote:

> [...]
> rykker og når man ikke ved hvad f.... de siger, så lyder det sgu
> dejligt forfriskende. Et godt alternativ, i denne sukkersøde Britpop

Hvis du vil have et alternativ til den "sukkersøde Britpop og US
R&B-RAP" så er der jo væsentligt bedre ting du kan sætte på end O-zone...

/David

Fra : Brian

Dato : 08-11-04 19:05

Hejsa

Cifly skrev:

> O-zone rykker, men jeg ville gerne rykke med og samtidig vide, hvad de
> synger på DANSK/ENGELSK.
>
> Er der nogen der har kendskab til et site, hvor lyrikken er oversat?

Tjenesten på P3 har lavet en lille dansk fortolkning:
http://www.dr.dk/p3/tjenesten/lyd/en_dragosdag_tilbage.ram

Den er meget bedre end det rumænske fims

/Brian

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 09-11-04 07:58

Brian's utterance expressed in

> Tjenesten på P3 har lavet en lille dansk fortolkning:
> http://www.dr.dk/p3/tjenesten/lyd/en_dragosdag_tilbage.ram

hehe efter en ferie i Rusland i sommer hvor dette
frygtelige nummer blev voldspillet på samtlige
stationer, er det jo skønt at høre en dansk version
der så oven i købet er ret sjov ;)

tak for linket

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | email: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 08-11-04 19:43

"Cifly" <clauss@postkasse.net> wrote in message
> [...]
> synger på DANSK/ENGELSK.
>
> Er der nogen der har kendskab til et site, hvor lyrikken er oversat?

Du kan jo spørge i sci.lang.translation - der skal nok være nogle der kan
tale rumænsk eller hvad det nu er de synger.

/Rasmus

Fra : Brizz

Dato : 09-11-04 17:58

> Du kan jo spørge i sci.lang.translation - der skal nok være nogle der kan
> tale rumænsk eller hvad det nu er de synger.

Moldavien er de fra. Kan dog godt være de taler Rumænsk der.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : John

Dato : 10-11-04 20:21

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Moldavien er de fra. Kan dog godt være de taler Rumænsk der.

De bor i dag i Rumænien og synger på rumænsk.

Mvh

John

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-11-04 21:19

Cifly <clauss@postkasse.net> wrote:
> Er der nogen der har kendskab til et site, hvor lyrikken er oversat?

Du kan finde den engelske oversættelse her
http://www.catteacorner.com/dragosteadintei.htm

have fun

Flying Hotdogs

Fra : Kim Petersen

Dato : 08-11-04 22:25

> Du kan finde den engelske oversættelse her
> http://www.catteacorner.com/dragosteadintei.htm

Yrk...

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-11-04 22:26

> Yrk...

Skræmmende, ikke sandt?

Fra : Kim Petersen

Dato : 08-11-04 23:20

> Skræmmende, ikke sandt?

Jeg er rystet i min grundvold... Først "musikken", og nu teksten - I'm
blind, I'm blind

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-11-04 23:29

> Jeg er rystet i min grundvold... Først "musikken", og nu teksten - I'm
> blind, I'm blind

Lol... Jaja, man er vel nødt til at behandle disse stakler som hjælpeløse
zombier. Af med hovedet, det er det eneste der virker...

Fra : Mr bob

Dato : 09-11-04 12:30

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Lol... Jaja, man er vel nødt til at behandle disse stakler som hjælpeløse
> zombier. Af med hovedet, det er det eneste der virker...

Damn, jeg har ondt af de stakler der kan lide det her! Må deres forfædre
vende sig i graven...