MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Melding "Der er installeret Nye Programmer~
Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 08-11-04 16:04

Hej NG,

Irriterende fejl -i Start menuen på XP PRO SP2 up-to-date. Men
jeg har ikke installeret nye programmer - problemet opstod
vistnok (?)fordi jeg installerede JdiskReport og ikke havde Java
installeret, hvorfor installationen fejlede, siden da har menuen
"Alle Programmer" vist "der er installeret nye programmer"

Jeg har selvsagt forsøgt at aktivere (vælge) alle programmer der
vises med gult i oversigten over installerede programmer!

Der er sikkert en Reg-key der skal ændres - nogen der ved
hvilken?
Hilsen Ove

Fra : John

Dato : 08-11-04 16:51

"Ove Juel Hansen" skrev i en meddelelse

> [...]
> "Alle Programmer" vist "der er installeret nye programmer"
> Der er sikkert en Reg-key der skal ændres - nogen der ved

Måske en hjælper: http://majorgeeks.com/download.php?det=4134

Mvh John

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 08-11-04 17:13

Hej John,
god ide, kan nu se jeg tidligere har brugt programmet med succes,
M E N denne gang kan det ikke finde nogen problemer - så på'en
igen
Hilsen Ove

Fra : Per

Dato : 09-11-04 11:51

"Ove Juel Hansen" <trax@tdcadsl.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> gult i oversigten over installerede programmer!
>
> Der er sikkert en Reg-key der skal ændres - nogen der ved hvilken?

---

Hej Ole!

Ved ikke om jeg misforstår dig, men ellers højreklik på proceslinien,
egenskaber, menuen start, tilpas, avanceret, fjern flueben i "fremhæv senest
installerede programmer"

mvh. Per!

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 09-11-04 17:06

> [...]

> proceslinien, egenskaber, menuen start, tilpas, avanceret,
> fjern flueben i "fremhæv senest installerede programmer"

Det løste problemet, tak skal du ha'
Mvh OVE