Nyt hjem til kat...
Fra : Stinne og Rune

Dato : 08-11-04 15:52

Hejsa

Jeg står i den uheldige situation, at vi er nødt til at komme af med vores
kat. Vi skal flytte og har ikke kunnet finde en ´lejlighed hvor vi må holde
kat

På et tidspunkt faldt jeg over en side hvor der blev formidlet nye hjem til
katte, desværre kan jeg ikke huske hvad siden hedder... nogen der kan hjælpe
eller har andre ideer til hvor jeg kan finde et godt hjem til hende?

Mvh
Stinne

Fra : Battlefield´s

Dato : 08-11-04 16:02

"Stinne og Rune" <stinne-runeSLET@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hjælpe
> eller har andre ideer til hvor jeg kan finde et godt hjem til hende?

Hej
Du tænker nok på
www.vildkat.dk
Hilsen Vibeke

---

Fra : Marianne

Dato : 08-11-04 16:03

Hej

Er det www.vildkat.dk du mener?

Hilsen
Marianne

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 16:09

> [...]
til
> katte, desværre kan jeg ikke huske hvad siden hedder... nogen der kan

Det er vist http://www.vildkat.dk

Tina

Fra : jytte

Dato : 09-11-04 10:04

Der er også www.dyrenettet.dk og så er der en nyhedsgruppe som hedder dk.
marked.privat.dyr

Hvad er det for éen i har ?
Jeg leder efter en fælle til min egen britepige, men jeg har en forestilling
om at det skal være en stille og rolig kat, og ikke for dominerende.

Vh
JytteJ

Fra : Stinne og Rune

Dato : 09-11-04 11:21

> Hvad er det for éen i har ?

Hej

Hun er en ganske almindelig huskat vi hentede på Inges kattehjem for 4 år
siden, så hendes egentlige oprindelse og præcise alder kender jeg ikke, men
hun er omkring 4½ år.

Jeg tror godt hun kan gå med andre katte, hun tolerer fint de andre katte i
området og er endnu aldrig kommet hjem såret efter en slåskamp - vi har dog
hørt hun kan markere sig! Det er dog mest elskovssyge hankatte det går ud
over.

Hendes sind er en smule sky overfor fremmede mennesker, men samtidig er hun
meget kælen og sover helst i fodenden eller på maven. Hun er vant til at
rende ind og ud som det passer hende og jeg har svært ved at tro det kan
laves om, samtidig er hun en fremragende jæger og kan bestemt holde
musebestanden nede.

I øvrigt er hun neutraliseret og øremærket.

Mvh
Stinne

Fra : jytte

Dato : 09-11-04 19:45

ok. Så dur det ikke, da jeg bor i lejlighed og det skal være en 100%
indekat.
Har i forresten set at der på www.vildkat.dk er et link der hedder hjem
tilbydes ?

VH.