MS Windows
briani 27239
Kan ikke få fat på det
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 08-11-04 15:03

Hej.

Når jeg dobbelt klikker på "lydstyrke" ikonet for at få vinduet med de
forskellige lydenheder "der hvor man kan skrue op og ned" osv frem. Popper
det op, men det forsvinder så langt ud til venstre side at jeg ikke kan
trække det ind! Ergo det nærmest er forsvundet derud!

Hvordan kan jeg få det tilbage ?
På forhånd tak
Køre Win XP Pro Dansk
--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Ole Axelsen

Dato : 08-11-04 15:12

"Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Når jeg dobbelt klikker på "lydstyrke" ikonet for at få vinduet med de
> forskellige lydenheder "der hvor man kan skrue op og ned" osv frem.
> Hvordan kan jeg få det tilbage ?

Prøv, at sætte skæmopløsningen lidt op.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 08-11-04 15:18

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse

> Prøv, at sætte skæmopløsningen lidt op.

Hej Ole.
Det hjalp desværre ikke. Men fandt ud af at det lå på skrivebordet på den
anden skærm " Mit TV"
Jeg havde dog prøvet dette før, men der var skærmen sat op i højre side,
ikke venstre!
Dumme mig.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-04 16:26

"Bjørn E. Thorup" skriver:

> Hvordan kan jeg få det tilbage ?

Nede i takbaren kommer et felt når du åbner lydpanelet. Højreklik på det
og vælg "flyt". Flyt så det åbne vindue med dine piletaster.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe