StarWars III traileren - hvor?
Fra : Peter Theglev

Dato : 08-11-04 14:23

Kan det virkelig passe, at man skal betale penge for at se den?
Så den tilfældigvis i Nyhederne på TV2 (!), men det gik lidt stærkt.

Links modtages med kyshånd!

/Peter

Fra : John Sahl

Dato : 08-11-04 14:30

Peter Theglev wrote:
> Kan det virkelig passe, at man skal betale penge for at se den?

Du kunne have læst lidt tilbage i gruppen?

http://www.worldofepic.net/ep3.mov

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Peter Theglev

Dato : 08-11-04 14:41

John Sahl wrote:

> Du kunne have læst lidt tilbage i gruppen?

> http://www.worldofepic.net/ep3.mov

Ja, det er en anden ting, jeg skal lære: Hvordan man henter længere
tilbage, hvis man "for starters" har hentet f.eks. 500 indlæg, men vil
ENDNU længere tilbage. Undskyld ulejligheden - og tak for svaret.

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 14:47

Peter Theglev wrote:

> Ja, det er en anden ting, jeg skal lære: Hvordan man henter længere
> tilbage, hvis man "for starters" har hentet f.eks. 500 indlæg, men vil
> ENDNU længere tilbage. Undskyld ulejligheden - og tak for svaret.

Start forfra og hent flere. Jeg henter altid et par tusinde indlæg, når jeg
henter ny grupper. Med en modemforbindelse ville jeg dog nok sætte antallet
væsentligt ned.

Ellers kan du på http://groups.google.com søge på alting - også på
specifikke grupper.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 08-11-04 15:11

"Peter Theglev" <123@123.dk> wrote in message

> [...]
> tilbage, hvis man "for starters" har hentet f.eks. 500 indlæg, men vil
> ENDNU længere tilbage. Undskyld ulejligheden - og tak for svaret.

Det er dog ikke 500 indlæg siden skulle jeg mene.... Indlæget er fra d.
5/11-04 kl. 00.10

Mvh. Martin

Fra : Holst

Dato : 08-11-04 14:48

Peter Theglev wrote:

> Kan det virkelig passe, at man skal betale penge for at se den?
> Så den tilfældigvis i Nyhederne på TV2 (!), men det gik lidt stærkt.
>
> Links modtages med kyshånd!

Prøv http://groups.google.com, for den 5/11 var der netop en tråd med en
link dertil. Så prøv at kig lidt tilbage i gruppen først.

Fra : Silver

Dato : 08-11-04 20:07

Link er tilsyneladende død, nogen som har et nyt link?

Mvh
Silver

Fra : Kong Kent

Dato : 08-11-04 21:29

> Link er tilsyneladende død, nogen som har et nyt link?

Værsgo.

http://junglist.org/files/media/medit.mov

--
Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Taba

Dato : 08-11-04 23:33

> Værsgo.
>
> http://junglist.org/files/media/medit.mov

Endnu et link: http://www.movie-list.com/trailers.php?id=starwars3
(Og den jeg postede tidl. er korrekt død men har dog hentet den ned lokalt)

/Taba

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-11-04 11:32

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Link er tilsyneladende død, nogen som har et nyt link?

Den ligger tilgængelig for alle på den officielle Starwars side nu:
http://www.starwars.com/

Peter

Fra : Silver

Dato : 10-11-04 20:35

tak for hjælpen alle sammen, og fy for pokker jeg vil gerne ha de
kontaktlinser han har i klippet med hætten >D

Mvh
Silver

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 11-11-04 18:10

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen:
news:cmtqha$1uf7$1@news.cybercity.dk :

> tak for hjælpen alle sammen, og fy for pokker jeg vil gerne ha de
> kontaktlinser han har i klippet med hætten >D

Tjaeh... Har du penge, så kan du få...

http://www.9mmsfx.com/lenses.html

"Darth Maul" til $200 ligner bedst...

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /