Godt bil spil til lan
Fra : Janner

Dato : 08-11-04 13:20

Ja tiden oprender igen alle de gamle drenge røve skal spille lan, men vi
mangler et eller andet sjovt evt. simpelt bil spil eller lignende ... man
kan hurtigt få nok af Raven Shiels og Ghost Recon 2 dage i træk

Ideer ??

Hygge

Jan
www.grclub.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-11-04 15:06

Janner wrote:

> Ja tiden oprender igen alle de gamle drenge røve skal spille lan, men
> vi mangler et eller andet sjovt evt. simpelt bil spil eller lignende
> Ideer ??

NFS'erne.

Du skrev ikke noget krav til OS.

Jesper G. Poulsen

Fra : iddqd

Dato : 08-11-04 15:30

Jesper G. Poulsen wrote:

> NFS'erne.

Need for Speed serie er et godt bud og ellers er der jo Insane (Monster
Trucks og game modes a'la CTF eksempelvis)

Revolt er vist også en mulighed, ved ikke hvordan det er i Lan blot at
det funker fint i split screen.

Mvh

Bruno

Fra : Janner

Dato : 08-11-04 16:24

> Revolt er vist også en mulighed, ved ikke hvordan det er i Lan blot at det
> funker fint i split screen.

Revolt plejer vi spille ... men det har det med skodde pludseligt ...
virkede bedre i de gamle win 98 dage. Revolt er simpelt hen for sjovt. Som
alternativ hertil spillede vi sidste gang et der hedder RC cars, men efter
geninstallation m.v. vil det ikke virke længere ØVVVØVØVØV skriver noget om
en debugger winice/softice der er installeret og så siger det FARVÆL .. Det
må vi nok undvære

Hygge

Jan

Fra : iddqd

Dato : 09-11-04 13:56

Janner wrote:
> [...]
> en debugger winice/softice der er installeret og så siger det FARVÆL .. Det

Lyder som om du måske kan få RC ud at køre vha. en No CD patch da jeg
gætter på det er kopibeskyttelsen som er skyld i fejlen.

God tur

Bruno

Fra : Janner

Dato : 08-11-04 16:22

> NFS'erne.
>
> Du skrev ikke noget krav til OS.

Win xp

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-11-04 18:18

Janner wrote:

> Win xp

Så er NFS'erne udelukket (NFSU er det eneste der virker over LAN på NT).

Jesper G. Poulsen

Fra : moses

Dato : 09-11-04 09:35

Need for Speed - Hot Pursuit 2
(Virker over LAN på XP)

Midnight Club 2

Begge er skide sjove og med rigtigt gode styring og fartfornemmelse.

Moses

Fra : N´far

Dato : 08-11-04 17:04

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler et eller andet sjovt evt. simpelt bil spil eller lignende ... man
> kan hurtigt få nok af Raven Shiels og Ghost Recon 2 dage i træk

TOCA Race Driver 2

TOCA Race Driver 2 Multiplayer Demo er også meget godt.

vh

Fra : John Lund

Dato : 08-11-04 18:01

Øv hvor er jeg misundelig. Vores lan-weekend er netop overstået. Og nu er
der et helt år til næste gang.

I år gjorde vi det at vi købte SOF II + Toca Racedriver fra bestgames til
omkring 50 kr. Tilbuddet gælder vidst endnu. Det var en klar succes.

Med opdateringen til Toca kan man være op til 12 spiller i LAN.

SOFII med diverse mods er også ganske glimrende skydespil. Blandt andet
havde vi alle CS-banerne.

Det var nok underholdning i de 2 spil til 2½ døgns spil.

Ellers har jeg hørt at Live for speed skulle være et godt bilspil til
multiplayer.

Mvh

John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-11-04 18:35

John Lund skrev:

> Øv hvor er jeg misundelig. Vores lan-weekend er netop overstået. Og nu
> er der et helt år til næste gang.

Hmm det er vel bare at holde det noget oftere?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-11-04 10:35

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hmm det er vel bare at holde det noget oftere?

Ja, vi holder det når vi har tid (og plads) - det skal nok holdes hos
mig næste gang... :-/

Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-04 14:28

Jesper G. Poulsen skrev:

> Ja, vi holder det når vi har tid (og plads) - det skal nok holdes hos mig
> næste gang... :-/

Ja jeg står nok også for at skulle lægge hus til næste gang :-/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-11-04 07:58

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ja jeg står nok også for at skulle lægge hus til næste gang :-/

Fordi du har plads eller fordi dit hardware er tungt (altså computeren
).

For mit vedkommende er det min 20" CRT-skærm der afgør det - der er
ingen der vil slæbe rundt på den

Jesper G. Poulsen

Fra : John Lund

Dato : 09-11-04 17:30

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse >
> Hmm det er vel bare at holde det noget oftere?

Jo i terorien, men der er både koner der også skal bestemme lidt og så
holder fysikken nok ikke til så intensiv spil i 2½ døgn mere end en gang om
året. Ældste mand er jo snart 50.

Mvh

John

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-11-04 21:37

John Lund skrev:

> Jo i terorien, men der er både koner der også skal bestemme lidt og så
> holder fysikken nok ikke til så intensiv spil i 2½ døgn mere end en
> gang om året. Ældste mand er jo snart 50.

Den med fysikken køber jeg.. men den med konerne.. nej.. så blander de
sig IMHO for meget hvis de ikke "tillader" mere end en gang om året.

Fra : Janner

Dato : 10-11-04 08:44

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message

> Den med fysikken køber jeg.. men den med konerne.. nej.. så blander de
> sig IMHO for meget hvis de ikke "tillader" mere end en gang om året.

He He ja vi er så heldige at konerne også laver en hygge weekend ud af det
sammen hver gang .... selvfølgeligt langt væk fra os der benytter
lejligheden til både spille, snakke råddent , drikke os fulde og ryge stpre
cigarer.

Hygge

Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-11-04 17:31

Janner skrev:

> [...]
> det sammen hver gang .... selvfølgeligt langt væk fra os der benytter
> lejligheden til både spille, snakke råddent , drikke os fulde og ryge

Præcis!

En kone der ville brokke sig over det hvis nu det skete flere gange om
året.. ja hun må godt nok videre hvis hun ikke er "oplært" bedre

> Hygge

Lige ind over!

Fra : John Lund

Dato : 10-11-04 20:15

Åh,

lige i tilfælde af at min kone læser med i denne gruppe. Så skylder jeg at
sige at det ikke er min kone der sætter begrænsningen.

Iøvrigt sjovt at høre at der er andre grupper der også har glemt at de er
blevet voksne.

Mvh

John

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 10-11-04 17:10

> [...]
> mangler et eller andet sjovt evt. simpelt bil spil eller lignende ... man
> kan hurtigt få nok af Raven Shiels og Ghost Recon 2 dage i træk

FlatOut er _ret_ underholdende, og må være sagen til en lan-aften:
http://www.bugbeargames.com/flatout/index.php
Det understøtter op til otte spillere.

Man kan hente en singleplayer demo på siden.

Jeg kan ikke lade være med at grine, når min fører ryger skrigende ud
gennem forruden, tilmed med angivelse af antal meter, når jeg er kørt ind i
et træ
Foruden det bulede og ødelagte vrag man kører rundt i bagefter, med skæve
hjul og det hele.

Jeg tror i hvert fald jeg skal have det med til min næste lan-weekend

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Søren Christensen [8~

Dato : 10-11-04 19:51

> [...]
> mangler et eller andet sjovt evt. simpelt bil spil eller lignende ... man
> kan hurtigt få nok af Raven Shiels og Ghost Recon 2 dage i træk

D-Rally (Death Rally)! Hyper grineren tidligt på morgenen. Hvis du ikke
kender det så er det hvad man kunne kalde en nyere udgave af det goe gamle
Iron Man bare med våben, rustninger og miner. Man ser stadig banen fra oven
osv. Klart et LAN hit. Især når alle på samme tid uafhængi af hinanden har
solgt deres meget skadede porche og købt bobler med maksimal udrustning og
konsekvent vælger at køre modsat banens retning for at lave store minefelter
og ligge på lur efter hinanden... Jeg kunne blive ved 8-]

/Søren

Fra : Jonny Boesen

Dato : 13-11-04 09:53

Janner <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev:
> [...]

Evt. Hidden and dangerous 2 - kan spille coop.