Hovedklub?
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 08-11-04 09:52

Ja, jeg går så og overvejer, om jeg skal melde Khefren til udstilling i
Hvidovre d. 5. december. Det bliver så min debut, men heldigvis har Khefrens
opdrætter lovet at holde mig i hånden .

Men først er jeg jo nødt til at melde mig ind i en hovedklub. Og hvilken en
skal det så lige være? Jeg har kigget lidt på deres hjemmesider, men synes
ikke rigtigt jeg blev klogere. Piser o.s.v. er i hvert fald stort set de
samme. Så måske er det i virkeligheden underordnet, hvilken jeg vælger?

Så måske I kan hjælpe mig til at blive klogere?
Hvilken klub er I medlem af og hvorfor?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-11-04 10:00

Hej Helle,

hvor hyg'ligt - så skal Khefren og Koh-I-Noor mødes i Hvidovre
(Koh-I-Noor flytter hjem til mig mellem jul og nytår, nemlig, men Birgitte
tager hende med på juleudstillingen!)

Hovedklub: Tjah, det afhænger af hvor du bor henne i landet, og hvilke
mennesker du kender. Jeg bor på Fyn, så jeg er medlem af Jyrak - fordi Jyrak
holder flest udstillinger herovre vest for bæltet og alle deres
arrangementer ligger her. Hvis jeg boede på Sjælland ville jeg sandsynligvis
være medlem af Racekatten, som efter min opfattelse er den klub der er mest
moderne og mest fokuseret på at yde god service. Plus at deres udstillinger
altid er rigtig gode.

Jyrak og Racekatten er til gengæld store klubber - hvis man trives bedre med
en mindre klub hvor "alle kender alle" skal man måske vælge en af de to
andre.

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 08-11-04 11:18

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Helle,
>
> hvor hyg'ligt - så skal Khefren og Koh-I-Noor mødes i Hvidovre
> (Koh-I-Noor flytter hjem til mig mellem jul og nytår, nemlig, men Birgitte
> tager hende med på juleudstillingen!)

Nå så det er dig ! Jeg havde godt fået at vide, at Koh-I-Noor skal flytte
til Fyn, og at Birgitte tager hende med til Hvidovre. Det er nok også det,
der giver mig lidt blod på tanden. Det kunne jo være meget sjovt, at både
bror og søster stiller op. Og så gik det jo vældig fint med Koh-I-Noor i
denne weekend, så mon ikke også brormand kan være med .

Og tak for dit svar m.h.t. hovedklub. Jeg må se, hvad jeg finder ud af. Da
jeg bor på Sjælland, så ender det jo nok med Racekatten.

Du kan forøvrig roligt glæde dig til at få somalikilling i huset! Der er
underholdning for alle pengene . Dog går det lige lovlig stærkt engang
imellem. Her i lørdags plumpede Khefren i badekaret, fordi han skulle klovne
rundt på kanten! Så jeg måtte igang med at tørre kat.....og
badeværelse....og entrégulv..... Men her er aldrig kedeligt .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-11-04 11:59

Helle F skrev
<Du kan forøvrig roligt glæde dig til at få somalikilling i huset! Der er
underholdning for alle pengene . Dog går det lige lovlig stærkt engang
imellem >

*GG* Ja og uanset hvad fødselsattesten siger er og
bliver en somali _aldrig_ voksen, hvis man sætter lighedstegn mellem
voksen, rolig og fornuftig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-11-04 12:04

Hej Helle,

> [...]
> rundt på kanten! Så jeg måtte igang med at tørre kat.....og
> badeværelse....og entrégulv..... Men her er aldrig kedeligt .

jeg er....æhm...også LIDT spændt på hvor vildt det bliver, 2 x MCO kan jo
godt fræse og lege vildt i forvejen og vores skovmis er også godt med når
der skal laves ulykker, så jeg tror nok jeg skal have klistret alting fast
*fnis*

/Pernille

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 08-11-04 12:40

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

Hej Pernille.

> [...]
> der skal laves ulykker, så jeg tror nok jeg skal have klistret alting fast

He, he......ja, det var nok en meget god idé. Ikke så meget p.g.a.
killingen, men mere p.g.a. de store skrumler, der skal prøve at følge trop -
hvilket de i øvrigt godt kan glemme alt om .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.