MS Windows
briani 27239
XP SP2- helvede
Fra : Ukendt

Dato : 07-11-04 21:06

Nu har IE en bjælke liggende øverst på siden "...har begrænset denne
side til at vise aktivt indhold..." Ja, nemlig, ja. men jeg har selv
lavet siden og den kører lokalt på min egen computer. Hvordan kan man få
den bjælke væk? Ved at un-installe, ja, men så er fidusen med
opdateringen løbet ud i sandet.

Nogle gode idéer?

VH jakob

Fra : ///JJ

Dato : 08-11-04 06:37

JcLind wrote:
> [...]
> lavet siden og den kører lokalt på min egen computer. Hvordan kan man
> få den bjælke væk? Ved at un-installe, ja, men så er fidusen med

Tilføj din side/dit site til "Trusted Sites" i "IE - Internet Options -
Security"... muligvis. Gør du brug af nogle komponenter eller scripts som
virker farlige?

///JJ

Fra : Hans Greve

Dato : 08-11-04 12:15

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tilføj din side/dit site til "Trusted Sites" i "IE - Internet Options -
> Security"... muligvis. Gør du brug af nogle komponenter eller scripts som
> virker farlige?

Jeg har samme problem. Jeg har min startside på harddisken. Den indeholder
kun nogen uskyldige javascript.
Man kan ikke lægge det ind under "Trusted Sites" fordi det er filnavn og
ikke URL.
Jeg overvejer at deaktivere tjenesten.
mvh.
Hans

Fra : Martin Bangsø

Dato : 08-11-04 12:40

On Mon, 8 Nov 2004 12:15:26 +0100, Hans Greve wrote:

> Man kan ikke lægge det ind under "Trusted Sites" fordi det er filnavn og
> ikke URL.

Har du prøvet med file://

--
Martin Bangsø - husk af fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Hans

Dato : 08-11-04 13:47

JcLind wrote:
> [...]
> lavet siden og den kører lokalt på min egen computer. Hvordan kan man
> få den bjælke væk? Ved at un-installe, ja, men så er fidusen med

Der er en ny setting i Internetindstillinger under fanen Avanceret hvor der
skal sættes et flueben:

"Tillad aktivt indhold at køre i filer på denne computer."

Den grublede jeg også længe over inden jeg fandt den.

Hans

Fra : Hans Greve

Dato : 08-11-04 22:21

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Tillad aktivt indhold at køre i filer på denne computer."
>
> Den grublede jeg også længe over inden jeg fandt den.

Ja, Det virker. For file:/// er ikke nok.

mvh
Hans G

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-04 16:24

JcLind skriver:

> Nogle gode idéer?

Ja, skift til en alternativ browser.

Jeg bruger selv Mozilla og har gjort det længe uden problemer...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-04 16:24

JcLind skriver:

Fra : L.E.P.

Dato : 10-11-04 08:53

Mon, 08 Nov 2004 16:23:38 +0100, skrev "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> :

>Ja, skift til en alternativ browser.
>
>Jeg bruger selv Mozilla og har gjort det længe uden problemer...
>
>Klaus

Lige pt. ser det da ellers ud til at den har hikke

Hilsen Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-11-04 16:49

"L.E.P." skriver:

> Lige pt. ser det da ellers ud til at den har hikke

Nope, det er Netscape 4.51 og (nok mest) TDC's server....