bundkort til p4 prescott
Fra : Flemming Hansen

Dato : 07-11-04 23:59

hej,

Har fornylig købt P4 CPU, havde ikke hørt om Prescott. Jeg har Asus P4B266-E
og efter lange research fandt jeg ud af at mit bundkort understøtter ikke
Prescott (siren lyde ud af bundkortet ved opstart, intet billede på skærm).
Jeg overvejer at købe et nyt bundkort, men hvilket bundkort vil I foreslå
til P4 Prescott? Helst i prisklassen lige under 1000 kr.

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 00:09

Flemming Hansen wrote:
> Helst i prisklassen lige under 1000 kr.

Jeg har selv bygget adskillige maskiner med dette bundkort. Det er godt og
stabilt, man kan justere alt, men koster lige 100 kr. mere end dit budget:

Abit IC7-G Max2 Advance

Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Brian Lund

Dato : 08-11-04 04:41

> Har fornylig købt P4 CPU, havde ikke hørt om Prescott. Jeg har Asus
P4B266-E

Bundkortet understøtter ikke engang FSB 800 CPU'er så hvordan hulen fik du
den skøre idé ?

> [...]
> Jeg overvejer at købe et nyt bundkort, men hvilket bundkort vil I foreslå
> til P4 Prescott? Helst i prisklassen lige under 1000 kr.

Jeg ville foreslå Asus P4C800-E Deluxe, men det er et par hundrede over dit
budget...
Alle Asus bundkort med 875 chipset koster over 1000 kr, så du skal ned i
noget med 865 chipset, og der er f.eks. P4P800-E deluxe til 845 kr, der er
selvfølgelig også andre mærker end Asus, alle har jo hver sin smag :)

Ellers søg på edbpriser på bundkort med 875P chipset!

Brian