Vinduer ruller ned
Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 07-11-04 22:45

En bekendt fortalte tidligere i dag følgende (ikke en historie).

Han kommer tilfældigvis til at tage fejl af hans Skoda og en anden Skoda.

Resultat, - da han sætter nøglen i bilen ruller den alle ruder jeg i bilen,
han kunne ikke få den til at rulle op igen.

En bekendt fortalte ham at det var et kendt fænomen ved Skoda/VW/Seat.

Kan nogle genkende dette??

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : TGD

Dato : 07-11-04 22:48

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Kan nogle genkende dette??

Værre endnu denne historie var i aviserne for et par år siden.

En mand låner en SAAB af hans ven han hopper ud i bilen og kører, men bliver
senere stoppet af politiet og sigtet for biltyveri, sigtelsen bliver droppet
da det viser sig at nøglen passede i vennens SAAB men også den han kørte i
og som ikke var hans vens men samme model 900 el 9-3 der stod parkeret i
nærheden af vennens.

Så det kan da ikke være helt umuligt det du skriver

Fra : Jakob H

Dato : 08-11-04 15:44

Det har da intet med noget at gøre.

- Jakob

Fra : TGD

Dato : 08-11-04 16:21

"Jakob H" <jak9e@9myhidde9nagend9a.co9m> skrev i en meddelelse
> Det har da intet med noget at gøre.

Jo det har noget at gøre med nøgler.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-11-04 21:58

TGD wrote:
> "Jakob H" <jak9e@9myhidde9nagend9a.co9m> skrev i en meddelelse
>
> Jo det har noget at gøre med nøgler.

Måske Jakob sidder med speciel "insiderviden" tsk. tsk. *G*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 06:45

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
> En bekendt fortalte ham at det var et kendt fænomen ved Skoda/VW/Seat.
>
> Kan nogle genkende dette??

Har aldrig hørt om sådan et tilfælde, men det er sandsynligt, for det er
kendt at VAG har probs med "komfort" åbne/lukningen af vinduer. Der er sket
BUNKER af tyverier, hvor tyvene ikke har efterladt spor :(. Men ingen gør
noget ved sagen- hverken VW, FDM etc., men det er den sædvanlige arrogance
:(.

Fra : phk

Dato : 10-11-04 13:34

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sket BUNKER af tyverier, hvor tyvene ikke har efterladt spor :(. Men
> ingen gør noget ved sagen- hverken VW, FDM etc., men det er den sædvanlige

Jeg kan huske en fra SMC der blev interviewet omkring det, han blev spurgt i
øst og han svarede i vest.

Heldigt for dem jeg er VW-fan i forvejen. Ellers blev jeg det aldrig!

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 06:54