Wikke Rasmussen DVD
Fra : Søren Rohde

Dato : 07-11-04 20:34

Hvorfor har ingen fortalt mig det?

Mvh. Søren

TONNY TOUPÉ SHOW og SONNY SOUFFLÉ CHOCK SHOW på DVD

SÅ lykkedes det! Nu er både Tonny Toupé Show og Sonny Soufflé Chock show i
butikkerne på DVD. Begge serier leveres med 4 farves special booklet med
masser af fotos og historien om serierne.
Desuden er der bag-kameraet-lysbilledshow med W&R , fuldt kommentator
lydspor og meget mere x-tra materiale.
Serierne kan bl.a. købes her:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14623
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14622
- men er i øvrigt til salg over hele landet!

Fra www.graestedfilm.dk.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 07-11-04 21:01

Søren Rohde wrote:
> Hvorfor har ingen fortalt mig det?
>
> Mvh. Søren
>
> TONNY TOUPÉ SHOW og SONNY SOUFFLÉ CHOCK SHOW på DVD

Voldsom volvo siger jeg bare! Det bringer godt nok minder frem. Husker et jeg
til en udklædningsfest i min gymnasietid hvor temaet var superhelte, sammen
med en kammerat sad oppe hele natten forinden for at sy et Brødrene Bisp
kostyme færdigt. Det var tider!
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Rune Jensen

Dato : 08-11-04 02:14

Søren Rohde wrote:
> [...]
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14623
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=14622
> - men er i øvrigt til salg over hele landet!

Du skal bare kigge i dk.medier.tv
der er en tråd om at den er kommet :)

-Rune Jensen