Ny pirkestang til Det Gule Rev - hvad skal~
Fra : Jesper Kristiansen

Dato : 16-05-01 21:24

Hej alle.

Jeg skal have en ny pirkestang da den gamle ikke dutter mere. Jeg fisker
fortrinsvis på Det gule Rev og andet havfiskeri. Men der kommer jo hele
tiden nyt grej. Er der nogen der har et godt indput til stang hvor
pris/ydelse er rigtig god - selvfølgelig samtidig med den skal kunne holde
til det tunge havfiskeri ?

På forhånd tak.

Jesper K.

Fra : Claus

Dato : 16-05-01 23:00

Ron Thomson whaler skulle være god.
-Ellers er der også dyrere Ron Thomson stænger, nogle endda med
rulleøjer.

Claus

Fra : Ivan T. Hansen

Dato : 17-05-01 07:56

Hej Jesper
Jeg har selv investeret i en Ron Thomson Energizer 50 lbs. Jeg har lige
været på en vragtur fran Hirtshals, den klarer fint de hidsige bundhug at
det kan give. Du kan sikkert finde stangen forskellige steder på nettet til
ca. 700 kr.

Mvh
Ivan Hansen