MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med fjernelse af Windows Media Pla~
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-11-04 18:33

Problem med fjernelse af Windows Media Player

Jeg så for nogen tid siden, at der var én som havde et link til at program
til at fjerne Windows-komponenter. Er der nogen som har et link til dette
program ?

Problemet er, at jeg ikke kan fjerne programmet via tilføj/fjern
Windows-komponenter - Windows Media-player forsvinder ikke - kun genvejene
til programmet og det er jo ligesom ikke kun det jeg vil.

Årsagen til at jeg vil fjerne Windows Media Player og installere en ny er at
den er blevet ude af stand til afspille Danmarks Radios nyheder online
(Tv-avisen).

Jeg har forsøgt at installere en ny oven i den gamle men det løser ikke
problemet.

Jeg får denne fejlmeddelelse:

0xC00D11BD: Filen kan ikke afspilles
Windows Media Player kan ikke afspille filen, fordi den angivne protokol
ikke understøttes.
Hvis du er stødt på denne fejl, efter at du har skrevet en URL-adresse
(Uniform Resource Locator) i dialogboksen Åbn URL-adresse, skal du forsøge
at åbne filen ved hjælp af en anden transportprotokol (f.eks. "mms:").
Hvis du er stødt på denne fejl, efter at du har klikket på et hyperlink på
en webside, er hyperlinket måske ikke gyldigt.
Fejl-id = 0xC00D11BD, situations-id = 0x00000000

Så der er altså et problem med afspilningsprotokollen som ikke burde optræde
og uanset hvad jeg gør nytter det lige lidt.

Håber nogen kan hjælpe.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)