SE T630
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-11-04 18:15

Nogen der har erfaringer med ovennævnte (Gode/Dårlige)?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-11-04 19:26

> Nogen der har erfaringer med ovennævnte (Gode/Dårlige)?

Jeg har gode erfaringer. Det afhænger selvfølgeligt af hvad du skal bruge
telefonen til. Den har de vigtigste funktioner, men mangler f.eks. et godt
kamera, radio og MP3-afspiller. Derudover er den ikke vildt hurtig at skrive
SMS på, men alt andet i telefonen fungerer som det skal. Samtidigt har den
god standby-tid samt et pænt design.

Dog afhænger det af dine krav, som du intet nævner om. Hvilken telefon
kommer du fra, og hvad forventer du dig af din nye telefon?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-11-04 19:27

> [...]
> skrive
> SMS på, men alt andet i telefonen fungerer som det skal.

Vil det sige, at kameraet er dårligere på T630'eren sammenlignet med andre
telefoner? Hvor langsom er den, når man skal skrive sms'er? Noget man går
hen og bliver træt af?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-11-04 19:39

Du kan sammenligne med andre telefoner på www.sprites.dk.

> Hvor langsom er den, når man skal skrive sms'er? Noget man går
> hen og bliver træt af?

Det er et spørgsmål om tilvænning. Jeg skriver "kun" 5-10 beskeder om dagen,
så jeg havde ingen problemer med det - men skriver du over 100 om dagen, som
nogen gør, vil du hurtigt blive træt af det.

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-11-04 19:49

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-11-04 19:54

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-11-04 20:06

> Er der ventetid for hver enkelt tegn - eller hvori består forsinkelsen?

Telefonen opfatter alt du skriver, men halter i visningen af ordene.