MMS problemer med ny Nokia 6600 fra Sonofo~
Fra : Jakob Kærrelund

Dato : 07-11-04 16:00

Hej Gruppe

Jeg har for 3 døgn siden købt en Nokia 6600 hos Sonofon, ulåst men med et
tvungent abonnement.

Da det er min hensigt at benytte telefonen sammen med et CBB sim-kort,
putter jeg dette i telefonen da jeg kommer hjem, går ind på CBBs hjemmeside
og gør alle de anbefalede ting for at opstille telefonen tim MMS og GPRS.
Der står på hjemmesiden at man skal vente ca. 1 døgn hvorefter telefonen vil
være klar til at sende/modtage MMS, inden da vil man modtage
konfigurationsoplysninger som skal gemmes på telefonen, herefter skal den
slukkes og tændes igen.

Jeg har gjort det hele, men her 3 døgn efter får jeg stadig en meddelse om
at "adgangspunkt ikke er gyldigt" hver gang jeg forsøger at sende en MMS
besked. Når min kone forsøger at sende en MMS besked til mig fra sin telefon
går den hellere ikke igennem.

Jeg håber at der er en herinde der kan hjælpe mig med hvad der kan være
galt...

På forhånd tak.

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 07-11-04 16:20

Jakob Kærrelund wrote:
> [...]
> til mig fra sin telefon går den hellere ikke igennem.
>
> Jeg håber at der er en herinde der kan hjælpe mig med hvad der kan

Jeg hade samme problem som dig, jeg blev nød til at ringe ind til CBB og få
dem til at fixe det..

Mvh Morten