MS Windows
briani 27239
Ipconfig
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 07-11-04 10:28

Jeg prøver at skrive "ipconfig /all" under kør. Der kommer en sort skærm
frem ganske kortvarigt, men den forsvinder igen, inden jeg kan nå af se
skærmbilledet. Hvad kan der være galt?

Jeg kører XP. SP2 er lige installeret.

Kennet

--
Besøg os på:
www.pernille-kennet.dk

Fra : Eh-Fniller

Dato : 07-11-04 10:36

Pernille og Kennet wrote:
> Jeg prøver at skrive "ipconfig /all" under kør. Der kommer en sort skærm
> frem ganske kortvarigt, men den forsvinder igen, inden jeg kan nå af se
> [...]
hejsa.

skriv cmd i kør
derefter ipconfig

EH

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 07-11-04 10:40

Takker

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-11-04 10:39

Pernille og Kennet wrote:
> Jeg prøver at skrive "ipconfig /all" under kør. Der kommer en sort
> skærm frem ganske kortvarigt, men den forsvinder igen, inden jeg kan
> nå af se skærmbilledet. Hvad kan der være galt?

Start en kommandoprompt først.

Skriv cmd i kør - eller vælg det fra menuerne - og skriv så din ipconfig
/all ved den prompt, der kommer.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-11-04 10:43

Pernille og Kennet skriver:

> Jeg prøver at skrive "ipconfig /all" under kør. Der kommer en sort skærm
> frem ganske kortvarigt, men den forsvinder igen, inden jeg kan nå af se
> skærmbilledet. Hvad kan der være galt?

Fejl 40

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Claus

Dato : 07-11-04 13:39

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Pernille og Kennet skriver:

> Fejl 40
>
> Klaus

Meget brugbart svar

istedet for at skrive at alle "dos" kommandoer skal afvikles fra et "dos"
vindue....
som startes med kommandoen cmd i kør/run, og i det vindue der kommer frem
skrives det ønskede i dette tilfælde ipconfig /all..

--
\Claus

Fra : ///JJ

Dato : 07-11-04 14:09

Claus wrote:
> [...]
> som startes med kommandoen cmd i kør/run, og i det vindue der kommer
> frem skrives det ønskede i dette tilfælde ipconfig /all..

Ja, eller også skal man bruge pause-knappen på tastaturet, det kræver
hurtigthed men kan lade sig gøre *GGGG*
Vil dog anbefale din beskrivelse til de fleste - undtaget dem man vil
drille.

///JJ

Fra : Claus

Dato : 07-11-04 15:43

[SNIP]
> Ja, eller også skal man bruge pause-knappen på tastaturet, det kræver
> hurtigthed men kan lade sig gøre *GGGG*
> Vil dog anbefale din beskrivelse til de fleste - undtaget dem man vil
> drille.

God ide med pause knappen, havde jeg ikke lige tænkt på

--
\Claus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-11-04 14:09

Claus skriver:

> Meget brugbart svar

Netop, feljen forekom 40cm fra keyboardet.

> [...]
> som startes med kommandoen cmd i kør/run, og i det vindue der kommer frem
> skrives det ønskede i dette tilfælde ipconfig /all..

Hvilket 2 andre havde gjort i forvejen. Jeg skrev en joke og slutede af
med at vise et vha en smiley....