Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Det ender med en Lilly-model (Was : Telezo~
Fra : Mads Pedersen

Dato : 15-05-01 21:06

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:...
> Jeg har været så heldig at modtage en check fra det kære danske
skattevæsen
> og må nødvendigvis straks omsætte en del af pengene i fotoudstyr.
>
> Jeg skal have mig en telezoom til mit Canon EOS50E (har pt. en 28-80 mm
> Canon-sag) og har i øjeblikket kig på fire modeller :
> Canon EF 75-300 f/4-5,6 (ca. 2000 kr.)
> Canon EF 75-300 f/4-5,6 USM (ca. 3500 kr.)
> Cosina 100-400 mm f/4,5-6,7 (ca. 2000 kr.)
> og endelig en Sigma 75-300 f/4-5,6 m. makro (ca. 3500 kr.)

Det endte med at blive en Canon USM. Jeg fandt den til 2800, men desværre
havde forretningen den ikke lige hjemme, så de ville straks bestille den.

Tre dage senere ringede de og sagde at den var kommet, så jeg smed straks
alt hvad jeg havde i hænderne og drog mod forretningen. Desværre var det den
forkerte model de havde fået hjem (den med IS (Image Stabilizer)=ca. 6-8.000
kroner), men de ringede straks og forhørte sig hos importøren, der kunne
fortælle at den var i restordre og først kunne være fremme i løbet af ca.
tre uger.

Problemet var så bare, at jeg stod og "skulle" bruge den tre dage senere, så
jeg fik dem til at ringe til den anden filial og forhøre sig om de skulle
have én der.
Det havde de desværre ikke, men efter lidt betænkningstid tilbød
ekspedienten mig, at jeg, mod at betale for USMeren med det samme, kunne
låne den "almindelige" 75-300 mm indtil USMeren kom fra leverandøren.
DET kalder jeg sq service.
Nu går jeg så bare og venter på at få besked om at USMeren er dukket op.

Hvad den "almindelige" 75-300 mm angår vil jeg sige, at den tegner rigtigt
flot skarpt og focuserer hurtigt, og...øøh...jah, mere er der vel egentlig
ikke at sige om den

--
Mvh Mads

Undgå fagudtryk og sjældne fremmedord, da der ellers opstår risiko for, at
recipienten er uden familiaritet med den pågældende ekspression.

Fjern sletmig fra e-mailadressen ved besvarelse