Dødt bundkort (en gang imellem)
Fra : Niels M

Dato : 06-11-04 23:31

Hej
Jeg har et PS83-BC/BL bundkort. (Jeg aner ikke hvem der har lavet det).
Problemet er, at når jeg slukker pcén, kan jeg ikke starte den igen uden at
strømstikket har været taget ud af psu i fem minutter. Derefter kan jeg
starte normalt. Hvis jeg prøver at starte inden, lyser den lille røde lampe
på bundkortet, og der sker ikke mere. Ingen beep, intet. Ud med netledningen
i fem minutter, og alt er normalt igen. Er der nogen der kan hjælpe?
Alle ledninger sidder hvor de skal. Cpu er P4 3 Ghz. psu er 350w.
Håber på hjælp da det er sk...irriternende at simulere strømafbrydelse hver
gang computeren skal startes.
Niels

Fra : kenzo

Dato : 07-11-04 10:49

Har du prøvet med en anden psu ?
Tror det er den som er ved/er stået af.

Fra : Niels M

Dato : 07-11-04 16:44

Tak. Jeg vender tilbage når jeg har fundet en anden psu.
Niels

Fra : Niels M

Dato : 09-11-04 12:28

Det var desværre et nyt bundbrædt der skulle til. Forhandleren sender et
nyt, og når det kommer skal jeg bare sende det andet retur. (jeg bor i
Grønland). Det er da service.