imovie, farveskift, sorte klip?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-11-04 22:44

Hej

Jeg er blevet tændt på imovie, efter et besøg hos John fra Macbruger.

Men imovie driller lidt..... jeg har lavet et "sort klip", æble -i ,
ændret farven til orange, og derefter vil jeg lave titel i klippet.

Titles kan ikke "apply´s" (Gravity,multible) , og farven er stadig sort
ved "prewiev?
Nogle, der ved hvad der er galt?

På forhånd tak

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Lone Schmidt

Dato : 06-11-04 23:39

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> ændret farven til orange, og derefter vil jeg lave titel i klippet.
>
> Titles kan ikke "apply´s" (Gravity,multible) , og farven er stadig sort

Hej igen

Der er eet problem mindre, manglede at fjerne flueben ved "over black",
nu er det orange med sort tekst

Men "update" er stadig dimmed :-/

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-11-04 10:59

Lone Schmidt wrote:

> Hej igen
>
> Der er eet problem mindre, manglede at fjerne flueben ved "over black",
> nu er det orange med sort tekst
>
> Men "update" er stadig dimmed :-/

Du skal blot trække den der ned hvis jeg husker ret !!

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-11-04 14:11

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Du skal blot trække den der ned hvis jeg husker ret !!

Tak Lerche

Det spiller lige som jeg ville have det!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-11-04 13:17

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hej
>
> Jeg er blevet tændt på imovie, efter et besøg hos John fra Macbruger.

Så skal du investere i et par 'volumes' effekter fra Slick - man kan få
et hav af ekstra effekter til både lyd og billedsiden og der er altså
rigtig mange cool effekter. (Ved godt at man ikke skal overgøre det, men
med bare et par enkelte seje effekter løftes hjemmevideoen op på et helt
nyt stadie)

Mvh, Michael

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-11-04 14:11

Michael Petersen <micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
> rigtig mange cool effekter. (Ved godt at man ikke skal overgøre det, men
> med bare et par enkelte seje effekter løftes hjemmevideoen op på et helt

Det lyder spændende, men kan du ikke komme med en adresse, jeg aner ikke
hvad "Slick" er
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-11-04 23:05

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Det lyder spændende, men kan du ikke komme med en adresse, jeg aner ikke
> hvad "Slick" er

Jeg ku' ikke lige huske mere i farten, men på http://www.geethree.com/
finder du dem. De er lidt dyrere end jeg lige huskede - jeg tror jeg
købte nogle skiver brugt. Anyway - dyrt er jo relativt og jeg synes
ekstra-effekterne løfter imovie meget højt.

Michael

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-11-04 06:25

> [...]

> købte nogle skiver brugt. Anyway - dyrt er jo relativt og jeg synes
> ekstra-effekterne løfter imovie meget højt.

Tak Michael

Det glæder mig at du at du er åben for at bergebet "dyrt" er relativt.

Jeg kæmper en kamp med kunder, der begærer det bedste malerarbejde,
hvorefter de forarget udbyder: Hvor er det dyrt!
Hvortil jeg ofte svarer: Det er ikke dyrt, men det er mange penge!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 08-11-04 11:20

mailloneFJERN@netscape.net (lone schmidt) writes:
>Jeg er blevet tændt på imovie, efter et besøg hos John fra Macbruger.

>Det lyder spændende, men kan du ikke komme med en adresse, jeg aner ikke
> [...]

Hej Lone, Ja, det var en dejlig aften hos John. Det er det altid

Men vent med at købe, da John har en guds vensignelse af effekter. Så kan
du se dem i praksis, før du selv vælger dem, du vil købe
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-11-04 16:47

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
>
> Men vent med at købe, da John har en guds vensignelse af effekter. Så kan
> du se dem i praksis, før du selv vælger dem, du vil købe

Hej Hanne og tak for sidst

Tak for rådet, jeg har kigget på Slick, og det lever op til navnet....
jeg savler endnu!

Men det der afholder mig fra at flå i kortet op ad lommen, er at jeg vil
vente og se hvor meget, der er med i "Tiger" som jeg med garanti køber
på frigivelsesdagen!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Karen Seiersen

Dato : 08-11-04 19:10

> [...]

> Men det der afholder mig fra at flå i kortet op ad lommen, er at jeg vil
> vente og se hvor meget, der er med i "Tiger" som jeg med garanti køber

Hej Lone
Slick er rigtig cool jeg kan varmt anbefale disse effekter m.m., jeg
tror nu ikke du skal forvente samme stilart i Tigeren )

Mange hilsner Karen

Sorry !!!! PS: Er din mailadr. valid bortset fra FJERN ???, jeg har
sent dig mit VCard som aftalt, men fik du det ??

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-11-04 05:32

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> [...]
>
> Sorry !!!! PS: Er din mailadr. valid bortset fra FJERN ???, jeg har sent
> dig mit VCard som aftalt, men fik du det ??

Ja, tak Karen, og der skulle også gerne være et svar -- Venlige
hilsner og grumme god hygge

Lone