Hvilken film?
Fra : Pipeline

Dato : 06-11-04 18:25

Til en koncert for nylig, blev der vist en film på storskærm som mindede
lidt om 'Tiger på spring, drage i skjul'. Altså en japansk film. Der var
klip af en landsby som blev angrebet af en hær der tog opstilling uden for
byen og så skød masser af pile ind i byen, så den nærmest blev helt dækket
til af pile. Endvidere så man to kvinder klædt i rødt kæmpe med sværd i en
skov. Den ene døde og bladene på træerne blev derefter røde. Man så også en
sværdkamp hvor et par mænd kæmpede ude på en sø, hvor de løb rundt oven på
vandet.
Nogen der har et bud?

--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-11-04 18:36

> [...]
> en
> sværdkamp hvor et par mænd kæmpede ude på en sø, hvor de løb rundt oven på

"Hero" med Jet Li blandt andre.

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-04 19:06

On Sat, 6 Nov 2004 18:25:25 +0100, "Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk>
wrote:

>[cut beskrivelse af film]
>Nogen der har et bud?

Hero.

Læs en anmeldelse f.eks. her:
<http://www.geekculture.dk/arkiv.php3?reviewid=1881>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-11-04 19:37

Pipeline wrote:

> Til en koncert for nylig, blev der vist en film på storskærm som mindede
> lidt om 'Tiger på spring, drage i skjul'. Altså en japansk film.

CTHD er ikkke japansk.

> [...]
> sværdkamp hvor et par mænd kæmpede ude på en sø, hvor de løb rundt oven på

Det er Hero.

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-11-04 19:40

> CTHD er ikkke japansk.

SPOILER!!! Så er den film ødelagt... Tak skal du ha'!

Fra : Byte Me

Dato : 06-11-04 19:55

On Sat, 6 Nov 2004 19:39:36 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>SPOILER!!! Så er den film ødelagt... Tak skal du ha'!

Buhu, så snup en tudekiks.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-11-04 20:03

> Buhu, så snup en tudekiks.

*spiser kiksen med snot rendende ud af næsen*

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-11-04 21:44

Søren Kjeldsen wrote:

> SPOILER!!! Så er den film ødelagt... Tak skal du ha'!

Du forstår vist ikke hvad en spoiler er :)

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-11-04 00:52

> Du forstår vist ikke hvad en spoiler er :)
>
> /David

My god... og du sagde på dk.kultur.musik, at jeg manglede humor?