Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Off Camera Shoe Cord 2
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 06-11-04 16:49

Hejsa!

Nogen der ved hvor jeg kan få sådan en tingest?
http://www.kjsl.com/~dave/ocsc.html

Mvh. Bo

Fra : KNL DtP

Dato : 06-11-04 17:44

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvor jeg kan få sådan en tingest?

Jeg købte min hos Photocare i Grenaa - de havde den godt nok ikke på lager,
men bestilte den hjem til 450 kr. Kan se, at technikdirekt i Tyskland tager
EUR 52 for den, og så bliver det også tæt på de 450 kr. når der ligges porto
oven i.

Er først lige begyndt at bruge den, men det er en stor hjælp, når man ønsker
en anden lyslægning end flash-oven-på-kameraet-look'et. Synes dog stadig det
er røveri at skulle give en plovmand for et 60 cm snoet kabel med
tilslutninger i hver ende...

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk