Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma 80-400 OS
Fra : Thor

Dato : 06-11-04 10:18

Så kom det endelig, objektivet

Jeg var nede i mosen og tage et par testbilleder:

http://www.logihouse.com/privat/img_80400os.jpg

Hvad siger I, - er skarpheden ikke OK?
Billedet er ikke skaleret ned.

mvh Thomas

Fra : Old-CAT

Dato : 06-11-04 10:59

Hej Thor
Det ser godt ud !

jeg har også Sigma 80-400 sammen med et 10D.

Når du bruger 80-400 med OS og din lukker lyder langsomt er det normalt du
skal ikke tro der er noget galt

Hilsen
Claus

claus@olsen-web.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-11-04 14:43

In article <cmi4ib$2kn6$1@news.cybercity.dk>, Thor wrote:

> Så kom det endelig, objektivet
>
> Jeg var nede i mosen og tage et par testbilleder:
>
> http://www.logihouse.com/privat/img_80400os.jpg
>
> Hvad siger I, - er skarpheden ikke OK?
> Billedet er ikke skaleret ned.

1/1250s, 800 ISO, f/11 - Det er ikke noget der er værd at vurdere
på.

Lad os få det wide open (f/5.6), 1/250s (så vi kan se OS i
funktion), og ISO 100-400 hvor der er mindre billedstøj.
Umiddelbart mangler jeg lidt skarphed og det er svært at give med
den høje ISO / billedstøj
Men der er ikke CA, og det er positivt.