MS Windows
briani 27239
password hastesag
Fra : keldo

Dato : 05-11-04 23:34

hej med jer

Jeg har et meget stort problem som haster meget. Jeg har brug for at ind på
en brugerprofil i xp som er beskyttet af en kode. Hvordan kan jeg omgå denne
kode?

venlig hilsen

rk

Fra : Kim Eichen

Dato : 05-11-04 23:54

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> på en brugerprofil i xp som er beskyttet af en kode. Hvordan kan jeg omgå

Hvis du er logget på som administrator kan du resette profilens password

Mvh Kim

---

Fra : Bertel Brander

Dato : 06-11-04 00:00

keldo wrote:

> [...]
> en brugerprofil i xp som er beskyttet af en kode. Hvordan kan jeg omgå denne

Hvor sansynligt tror du selv at det er at man kan gå
ind på en password beskyttet profil uden at kende
password?

Du kan putte disken i en anden maskine som sekundær
disk og hente data den vej, men du kan ikke gå ind
i profilen.

--
Juliet: What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet; ...

Fra : Calle.

Dato : 06-11-04 00:24

keldo wrote:
> [...]
>
> Jeg har et meget stort problem som haster meget. Jeg har brug for at
> ind på en brugerprofil i xp som er beskyttet af en kode. Hvordan kan

på en anden profil skriver du følgende i kør:
control userpassword2
så kan du nulstille passwords
--
Calle.

Fra : ///JJ

Dato : 06-11-04 00:37

Calle. wrote:

> på en anden profil skriver du følgende i kør:
> control userpassword2
> så kan du nulstille passwords

Så skal han være logget ind som Administrator

Og hvis han kunne det, så var han nok bare hoppet i user-mappen på den
profil han vil have fingre i.... maybe...
///JJ

Fra : Calle.

Dato : 06-11-04 00:48

///JJ wrote:
> Så skal han være logget ind som Administrator

Er du helt sikker på det? Hvorfor er det så lige at man kan nulstille
Administrator koden den vej, når man så skal bruge koden for at komme
derind.

--
Calle.

Fra : ///JJ

Dato : 06-11-04 01:51

Calle. wrote:

> Er du helt sikker på det? Hvorfor er det så lige at man kan nulstille
> Administrator koden den vej, når man så skal bruge koden for at komme
> derind.

Ja.
Hvis du kan "nulstille Administrator koden den vej", så er det fordi du er
logget ind som en bruger med administrator-rettigheder.
Du kan ikke reset'e en bruger-kode medmindre du har rettigheder til det.

///JJ

Fra : Pico

Dato : 06-11-04 00:32

Calle. wrote:

> på en anden profil skriver du følgende i kør:
> control userpassword2
> så kan du nulstille passwords

Hvis man kan det er det ikke meget bevendt

Hvordan gør du det mere nøjagtigt ?
Pico

Fra : ebbe hansen

Dato : 06-11-04 10:29

On Sat, 6 Nov 2004 00:23:58 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:
klip

>på en anden profil skriver du følgende i kør:
>control userpassword2
>så kan du nulstille passwords

Der skal s i Words (userpaswords2)
mvh Ebbe