MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Er SP2 til XP på CD lige så godt som på do~
Fra : Jakob G.

Dato : 05-11-04 22:49

Ja, det var egentlig bare spørgsmålet...
For hvis man nu har to maskiner, så kan man jo bare flytte CD'en fra den en
til den anden i stedet for at hente det hele to gange.
Er resultatet det samme (eller er filerne på Nettet måske mere opdaterede)?

--
Hilsen Jakob

Fra : Søren Blom

Dato : 05-11-04 23:30

"Jakob G." <nogen@emialadresse.dk> skrev
> [...]
> til den anden i stedet for at hente det hele to gange.
> Er resultatet det samme (eller er filerne på Nettet måske mere

Det kommer ud på et om du opdatere fra CD eller Nettet. Så brug du bare en
cd at opdatere fra, computeren skal nok selv finde ud af om der er yderlig
opdateringer næste gang maskinerier er online.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-04 23:31

Jakob G. wrote:

> Ja, det var egentlig bare spørgsmålet...

Svaret er ja.

Jesper G. Poulsen

Fra : ///JJ

Dato : 06-11-04 00:25

Jakob G. wrote:
> Er resultatet det samme (eller er filerne på Nettet måske mere
> opdaterede)?

Svaret er givet, men jeg vil lige svare på dit tillægsspørgsmål. "SP2 på
nettet", altså den fil MS har liggende sker der ikke nogen opdateringer med
nu hvor den er released. Der vil dog løbende komme såkaldte "Accumulative
Updates" hvor flere små ændringer samles i én pakke, men hvis du downloader
og installerer opdateringer løbende er det ikke nødvendigt også at køre den.
Det er kun til at spare lidt tid hvis man starter forfra med en
installation.

///JJ

Fra : Calle.

Dato : 06-11-04 00:26

Jakob G. wrote:
> [...]
> den en til den anden i stedet for at hente det hele to gange.
> Er resultatet det samme (eller er filerne på Nettet måske mere

ja eller hent den på den anden PC over netværket, hvis de da er på et
netværk
--
Calle.