SIS filer?
Fra : Leo

Dato : 05-11-04 22:23

Hejsa
Jeg har hentet en file som skulle kunne bruges på en Nokia 3650, den hedder
..SIS til efternavn, skal den bare overføres i det format, og kan det kun ske
ved hjælp af et kabel, eller kan man gøre det via blåtand

Fra : Laziter [9440]

Dato : 05-11-04 22:47

"Leo" <leo@leo.lir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ske
> ved hjælp af et kabel, eller kan man gøre det via blåtand

Du kan både overføre med kabel og blåtand.
Når du så vil installere filen går du gennem menuen værktøjer > styring
her kan du så vælge filen på listen og installere den.
Når den er installeret kan du igen slette .sis filen.

Mvh
Benjamin

Fra : RpR

Dato : 06-11-04 20:57

> [...]
> her kan du så vælge filen på listen og installere den.
> Når den er installeret kan du igen slette .sis filen.

Njah, det er ikke helt sådan det virker.
Hvis du bruger kabel, så brug Nokia's installer. Så gir det hele sig selv.

Hvis du bruger Bluetooth så send filen til telefonen, så havner den i din
indbakke og installationen starter såsnart du går ind i indbakken så starter
installationen.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-11-04 22:46

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse

> Njah, det er ikke helt sådan det virker.
> Hvis du bruger kabel, så brug Nokia's installer. Så gir det hele sig selv.

Jeg smider bare filen over på mit MMC kort gennem mit USB kabel og kører
Værktøjer > Styring som jeg beskrev.
Nu er min fon så også en N-Gage, jeg ved ikke om det fungerer på samme måde
med N3650, men det er da Symbian 60 system på dem begge.

Mvh
Benjamin

Fra : RpR

Dato : 07-11-04 23:31

> [...]
måde
> med N3650, men det er da Symbian 60 system på dem begge.

De virker på helt samme måde, men hvis du ikke har Bluetooth så kan du
heller ikke sende via PIM Item Transfer som det så fint hedder

Hvorfor bruger du ikke Nokia's Installer til .sis filerne? Kræver mindre
plads på din ngage.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-11-04 08:33

> måde
>
> De virker på helt samme måde, men hvis du ikke har Bluetooth så kan du
> heller ikke sende via PIM Item Transfer som det så fint hedder

Tja så har jeg da et godt argument for at anskaffe mig en Bluetooth dongle

> Hvorfor bruger du ikke Nokia's Installer til .sis filerne? Kræver mindre
> plads på din ngage.

Øhm, hvordan fungerer det så lige?
Jeg købte min N-Gage brugt uden noget som helst tilbehør, og kun ved at rode
i alle mine gemmer fandt jeg et USB kabel der passede til.
Er det der Nokia Installer et eksternt program man kan bruge? Og hvor finder
man det henne?

Mvh
Benjamin

Fra : RpR

Dato : 08-11-04 14:51

> [...]
> i alle mine gemmer fandt jeg et USB kabel der passede til.
> Er det der Nokia Installer et eksternt program man kan bruge? Og hvor

Det burde kunne hentes på Nokia's side, det fulgte ihvertfald med til min
telefon. Det er i PC Suite.