OS X på iPod
Fra : Peter Ursin

Dato : 05-11-04 19:46

Hej,
Måske et dumt spørgsmål, men alligevel:
Hvis jeg vælger iPod'en under install af OS X slettes musikken da?

mvh
Peter

Fra : Jacob Toxwenius

Dato : 05-11-04 21:45

In article <1gmsmsq.1vbeqvshpdod0N%zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com>,
zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com (Peter Ursin) wrote:

> Hej,
> Måske et dumt spørgsmål, men alligevel:
> Hvis jeg vælger iPod'en under install af OS X slettes musikken da?
>
> mvh
> Peter

Nej, musikken opbevares i en usynlig fil, som ikke bliver slettet eller
overskrevet ved installation af programmer på iPod'en.

mvh
Jacob

--
"'Cut you beggars,' he shouts; and they cut, and old Dan fell,
turning round and round and round, twenty thousand miles,