Fjernbetjene TV med Nokia 6600
Fra : LB

Dato : 05-11-04 19:17

Hej NG

Har lige købt en Nokia 6600 og det siges at man kan fjernbetjene TV DVD
(også B&O) m.m
med en 6600. Jeg har læst lidt i gruppen men ikke fundet ud af noget.
Jeg har fået telf. og pc til at tale sammen, men så kniber det med at finde
ud af det
Håber på lidt hjælp, links, m.m

På forhånd tak
LB

---

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-04 20:27

"LB"> skrev i en meddelelse
> Håber på lidt hjælp, links, m.m

hej der.. kig her http://www.mobildebat.dk/ under smartphones... eller søg
på 6600 der ude..så finder du hvad du leder efter..

du hvad du mangler af evt. software til din mobil

Anders S

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-11-04 08:48

> [...]
> med en 6600. Jeg har læst lidt i gruppen men ikke fundet ud af noget.
> Jeg har fået telf. og pc til at tale sammen, men så kniber det med at

Hej.

Her er lidt omkring emnet med en Nokia 6230:

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=29918&highlight=TV

Lidt længere nede i tråden er nævnt hvordan det gøres på Nokia 6600, samt
links til hvor du henter de nødvendige programmer.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : LB

Dato : 06-11-04 16:14

Hej igen
Nu har jeg prøvet at insataller et program fra www.psiloc.com Total ir
remote
som ikke indeholder en B&O fjernbetjning andre bud
LB

Fra : Chris G.

Dato : 06-11-04 17:03

LB wrote:
> [...]
> remote
> som ikke indeholder en B&O fjernbetjning andre bud

Psiloc TotalIR er rimelig håbløs, jeg har prøvet den med min SX1 og den
virkede overhovedet ikke - og der har tilsyneladende været mange folk med
TotalIR problemer, kan jeg se fra Club-Siemens' forum....Psilocs website
tilbyder heller ikke noget betydningsfuld support for deres produkter :-/

--
Mvh.
Chris

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-11-04 17:14

"LB" <lcb@ca6.dk> skrev i en meddelelse

> Hej igen
> Nu har jeg prøvet at insataller et program fra www.psiloc.com Total ir
> remote
> som ikke indeholder en B&O fjernbetjning andre bud

Nu er B&O heller ikke lige sådan at fjernbetjene uden den/de originale
fjernbetjening(er).
Specielt nyere B&O fjernsyn er så godt som umulige at finde en universal
fjernbetjening der kan klare det.

Mit gamle Beovision 8902 kunne klares en Samsung indstilling, så prøv med en
af dem.

Mvh
Benjamin