nokia mp3 to acc... ?
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 05-11-04 18:33

Hey... nogen der har fundet en converter der virker denne vej... ? Altså få
mp3 filer til at blive til acc filer, de fylder jo lidt mindre, så kan der
komme lidt flere sange på min nokia 6230....

Dennis

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-11-04 22:08

Således skrev "Dennis Nielsen" <Denner[ANTISPAM]@webspeed.dk> den Fri,
5 Nov 2004 18:33:06 +0100:

>Hey... nogen der har fundet en converter der virker denne vej... ? Altså få
>mp3 filer til at blive til acc filer, de fylder jo lidt mindre, så kan der
>komme lidt flere sange på min nokia 6230....

Nokia Media Player, som følger med telefonen, kan afspille mp3 og har
mulighed for "Gem Som..."-acc.

Knud
--
"Foosh.  Aaughh!!"     "Foosh.  Aauuggghh!!"
- Cold spray deodorant....

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 06-11-04 13:38

hmm... jeg kan ikke umiddelbart se hvordan, jeg bruger suite 6,4.

Dennis

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-11-04 19:41

Således skrev "Dennis Nielsen" <Denner[ANTISPAM]@webspeed.dk> den Sat,
6 Nov 2004 13:37:37 +0100:

>hmm... jeg kan ikke umiddelbart se hvordan, jeg bruger suite 6,4.

Fyr op i Nokia Media Player, åbn en mp3-fil vha. Filer-Åbn og vælg så
"Gem Som" sammesteds.

Jeg får derefter mulighed for at vælge .acc nede i filtyper, når du
skal angive et filnavn.

Ikke praktisk, men det kan trods alt lade sig gøre.

Knud
--
Put on your seatbelt. I wanna try something...

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-11-04 23:10

Således skrev Knud Winckelmann den Sat, 06 Nov 2004 19:40:58 +0100:

>Ikke praktisk, men det kan trods alt lade sig gøre.

Aha, nu prøvede jeg ligefrem igen med en større fil og det eneste jeg
fik ud af det, var 6 sekunders hakken.

Så det kan godt være at det ikke virker helt efter hensigten.

Vedkommende, der designede hele den Nokia software-pakke, skulle tæves
til døde med et let fugtigt eksemplar af en MS Windows Design
Guideline-bog.

Sgu.

Knud
--
Crime and Punishment LITE(tm) by Fyodor Dostoevski:
A man sends a nasty letter to a pawnbroker, but later