Blå Avis og billed problem
Fra : nospam

Dato : 05-11-04 16:59

Når jeg prøver at sætte billede på min annonce i Den Blå Avis, får jeg at
vide at billed filen ikke må indeholde andet end bogstaver, mellemrum osv.
(punktum nævnes ikke som tilladt).

Mit billede hedder: kirst.jpg

Forsøger jeg at kalde billedet: kirst - altså uden det forbudte punktum, får
jeg at vide at formatet og filnavnet skal ende på .jpg

Det virkede fint for 4 måneder siden i Safari. Har prøvet i Explorer, Opera
og Safari.

Forslag?

mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus: 2-3 værelser til mig og deledatter 3 år!!!

(Arbejde søges også: video, foto, streaming, internet, Mac...)

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-11-04 17:46

nospam <nospam@kern.dk> writes:

> Det virkede fint for 4 måneder siden i Safari. Har prøvet i Explorer, Opera
> og Safari.
>
> Forslag?

Ring til dem.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Ole Jensen

Dato : 05-11-04 23:54

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> jeg at vide at formatet og filnavnet skal ende på .jpg
>
> Det virkede fint for 4 måneder siden i Safari. Har prøvet i Explorer, Opera

Det kan skyldes at stien til billedet er ulovlig. Jeg har før oplevet
det under andre forhold hvis mappen det ligger i, eller harddisken har
et ulovligt navn.
Prøv at lægge billedet på skrivebordet og se om det hjælper.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : nospam

Dato : 06-11-04 01:37

> [...]
> et ulovligt navn.
> Prøv at lægge billedet på skrivebordet og se om det hjælper.

Super! Tak for hjælpen. Jeg flyttede billedet til en anden harddisk og det
virkede. Er det mon fordi min HD hedder "8" ?

mvh Mikael Kern

Fra : Ole Jensen

Dato : 06-11-04 21:10

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> Super! Tak for hjælpen. Jeg flyttede billedet til en anden harddisk og det
> virkede. Er det mon fordi min HD hedder "8" ?
>
> mvh Mikael Kern

Det er muligt at det er problemet.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 06-11-04 19:55

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> jeg at vide at formatet og filnavnet skal ende på .jpg
>
> Det virkede fint for 4 måneder siden i Safari. Har prøvet i Explorer, Opera

I følge Den Blå Avis så virker billedeopload ikke på Mac. Jeg kan heller
ikke få det til at virke.

De ved godt at problemet eksisterer og de arbejder på det. Det var den
besked jeg fik får 3 måneder siden.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Tom

Dato : 06-11-04 20:45

On 06/11/04 19:54, in article 1gmuhwz.1nvz1spvfs516N%jesper@gylling.net,
"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> I følge Den Blå Avis så virker billedeopload ikke på Mac. Jeg kan heller
> ikke få det til at virke.
>
> De ved godt at problemet eksisterer og de arbejder på det. Det var den
> besked jeg fik får 3 måneder siden.
'
Mener at det stadig fungere i den gamle IE !?
Tom

Fra : nospam

Dato : 06-11-04 23:49

Som nævnt tidligere virkede det både i foråret og i går. Jeg flyttede bare
filen til skrivebordet på en anden HD. Måske kan DBA ikke li lange sti
navne.