MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Installation af helt nye ikoner
Fra : Jørgen

Dato : 05-11-04 11:49

Jeg har fundet et sted, hvor jeg kan hente en masse morsomme og nyttige
ikoner. Jeg kan downloade dem og ambringe dem på f.eks. skrivebordet som
..ico-filer.
Men hvordan kommer jeg videre? De allerfleste programmer giver mulighed for
"skift ikon", men det er kun de samme fire kedelige ikoner, der tilbydes.
Jeg har prøvet at "trække" dem fra skrivebordet ind i "Skift ikon"-feltet,
men det går ikke.
Hvordan gør man det?
Mvh Jørgen

--
Ustandseligt tagdryp på en regnvejrsdag og
trættekær kvinde ligner hinanden. (Ordsp. 27,15)

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 05-11-04 12:03

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet at "trække" dem fra skrivebordet ind i "Skift ikon"-feltet,
Hej har du ikke en knap der hedder gennemse når du kigger på de fire
kedelige ikoner, den bruger du og finder det nye ikon du vil bruge.
PS: der ligger også en fil der hedder moreicons.dll i Windows/eller system
tror jeg det er.
vh / Bjarne

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-11-04 12:06

> [...]
> Jeg har prøvet at "trække" dem fra skrivebordet ind i "Skift ikon"-feltet,

Når du har klikket på "skift ikon" kommer der en boks op hvor du kan
vælge mellem standardikonerne. I toppen af denne boks skulle der meget
gerne være et punkt med en knap der hedder "gennemse"
Her kan du pege på dine ikonfiler og vælger dem den vej igennem.
Sådan mener jeg det forholder sig på stort set alle windowsversioner
(hint: det er altid en rigtig god ide at oplyse hvilken version det drejer
sig om)
--
Peter J

Fra : Jørgen

Dato : 05-11-04 12:23

Bravo. Så var den der.
Bagefter synes man, at det er indlysende og enkelt.
Tak for hjælpen
Mvh Jørgen