Climatronics
Fra : phk

Dato : 05-11-04 08:56

Disse sider er vist specielt for dem med Climatronics ... VW?

http://www.istargazer.ca/tips_climatronic.htm

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 05-11-04 18:09

> Disse sider er vist specielt for dem med Climatronics ... VW?
> http://www.istargazer.ca/tips_climatronic.htm

OG??

--

/Mogens
'91 Opel Omega 3000 24V...

Fra : phk

Dato : 05-11-04 19:30

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> OG??

OG - AlfaMogens - så vil vi gerne have lidt læsero fordi det her det er KUN
for VW-folk ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 05-11-04 19:46

?

--
/Mogens
('91 Opel Omega 3000 24V...)

Fra : phk

Dato : 05-11-04 20:30

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> ?

Ja, det lyder jo unægteligt noget bedre end OpelMogens ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Janner

Dato : 05-11-04 20:46

> Ja, det lyder jo unægteligt noget bedre end OpelMogens ;)

Ja Opel Mogens lyder noget rustent ...

/Hygge

Jan

Fra : Mogens

Dato : 05-11-04 21:36

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

He he :)

> Ja OpelMogens lyder noget rustent ...

Hov hov, du!

--
/Mogens
('91 Opel Omega 3000 24V...)

Fra : phk

Dato : 06-11-04 09:02

> "Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> He he :)

> Hov hov, du!

Faktisk lyder GolfMogens eller FolkevognsMogens meget bedre ;)

Eller TDIMogens ;)<

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 06-11-04 13:47

> Eller TDIMogens

Ja, nu må vi se!
--
/Mogens
(solgt alle bilerne - fra Alfa til Omega!)

Fra : Henrik B.

Dato : 06-11-04 13:55

> Eller TDIMogens ;)<

Naaaah, det må i så fald blive det mere mundrette: OliebrænderMogens. )

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Mogens

Dato : 06-11-04 14:46

> Naaaah, det må i så fald blive det mere mundrette: OliebrænderMogens.
)

Du bli'r hastigt klogere, min dreng

/Mogens
(bil-løs...)

Fra : Henrik B.

Dato : 06-11-04 14:52

> )
>
> Du bli'r hastigt klogere, min dreng

Hmmm......klogere på en oliebrænder? Me don't think so.

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 08:39

> Hmmm......klogere på en oliebrænder? Me don't think so.

Du vendte teksten "på hovedet"

/Mogens
på cykel...

Fra : phk

Dato : 07-11-04 12:47

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> )
>
> Du bli'r hastigt klogere, min dreng

Har GammelmandMogens været ved lægen og fået at vide at han ikke kan tåle at
blive accellereret op i fart lige så hurtigt som en TDI kan klare det? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 12:53

> Har GammelmandMogens været ved lægen og fået at vide at han ikke kan tåle
at
> blive accellereret op i fart lige så hurtigt som en TDI kan klare det? :)

Nu er det således Per, at selv en BMW 530D/740 D ikke
kunne følge med min hedengangne Omega 3.0i-24.
Hverken i 0-100, mellemaccelerationer i alle områder
eller topfart!

Men måske du mente VAG TDI -> ROFL :)

Fra : phk

Dato : 07-11-04 14:35

> Nu er det således Per, at selv en BMW 530D/740 D ikke
> kunne følge med min hedengangne Omega 3.0i-24.
> Hverken i 0-100, mellemaccelerationer i alle områder
> eller topfart!

Jamen Mogens - det er vel ikke de streetracediscipliner du køber bil efter,
er det? Enhver kan jo give fuld gas, men der skal noget til at føle sig som
en mand når man kommer først i mål. Bilen gjorde jo alt arbejdet.

> Men måske du mente VAG TDI -> ROFL :)

Min TDI´er kører ikke stærkt på ovennævnte discipliner til sidste VW-træf -
til gengæld var den hurtigst i tidskørsel på bane ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 14:59

> Jamen Mogens - det er vel ikke de streetracediscipliner du køber bil
efter,
> er det?

Min udtalelse var ift. din posting, men måske
du på vanlig vis taler om dieseldiciplinen:
Fra 60 km/t i højt gear

> Enhver kan jo give fuld gas, men der skal noget til at føle sig som
> en mand når man kommer først i mål. Bilen gjorde jo alt arbejdet.

? - sådan er det jo ikke, men det kender du ikke til i en VAG TDI

> Min TDI´er kører ikke stærkt på ovennævnte discipliner til
> sidste VW-træf - til gengæld var den hurtigst i tidskørsel på bane

Er det så hér, at man ikke skriver: "Enhver kan jo give fuld gas, men

Fra : phk

Dato : 07-11-04 20:12

> Er det så hér, at man ikke skriver: "Enhver kan jo give fuld gas, men
> der skal noget til at føle sig som en mand når man kommer først i mål.
> Bilen gjorde jo alt arbejdet.

Jeg nægter at diskutere med en der kører rundt på en cykel ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 20:49

> Jeg nægter at diskutere med en der kører rundt på en cykel ;)

LOL, Per

/Mogens
"Esbjerg" emeritus :)

Fra : Bianca Mastai og Sør~

Dato : 08-11-04 00:11

> Disse sider er vist specielt for dem med Climatronics ... VW?
>
> Per, Esbjerg
Fedt fedt link.....tak for det.
Mvh
Søren B Rasmussen